ولی ملکی نماینده مردم مشکین گفت:دولت باید با تمام توان از تولید کننده داخلی حمایت کند و البته مردم نیز می‌تواند با حمایت از کالاهای داخلی در این مهم، دولت را یاری کنند.
کد خبر: ۴۸۷۷۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱ 02 September 2017
به گزارش تابناک : ولی ملکی نماینده مردم مشکین شهر و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه مردم انتظار دارند کابینه دوازدهم به وعدهای انتخاباتی آقای رئیس‌جمهور عمل کند، گفت: یکی از مهمترین وعده‌ها آقای روحانی، توجه به امور معیشتی مردم و رفع مشکلات اقتصادی کشور بود که باید بیش از دیگر موارد مورد توجه باشد.

وی با بیان اینکه، لازمه کاهش بیکاری و ایجاد اشتغال، حمایت جدی و قاطع دولت از تولید ملی است، تصریح کرد: دولت باید به حمایت از تولید ملی و مدیریت نرخ بهره بانکی، زمینه سرمایه‌گذاری‌های داخلی را افزایش دهد؛ یکی از اهداف اصلی دولت دوازدهم در حوزه اقتصاد باید رسیدن به جایگاه اصلی در صادرات باشد و ما باید بتوانیم به سطح قابل توجهی از صادرات پایدار برسیم.

مکی، اقتصاد مقاومتی را استراتژی اصلی و پایه‌ای نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی درون زا و برون‌نگر است، تاکید کرد: پایه اصلی اقتصاد مقاومتی حمایت از تولید کننده داخلی است؛ دولت باید با تمام توان از تولید کننده داخلی حمایت کند و البته مردم نیز می‌تواند با حمایت از کالاهای داخلی در این مهم، دولت را یاری کنند.

نماینده مردم مشکین شهر با بیان اینکه، حمایت‌های خوبی از تولید‌کنندگان در مشکین صورت گرفته، گفت: شهرستان مشکین شهر علاوه بر جایگاه گردشگری مناسبی که دارد در حال توسعه مناسب اقتصادی است و ما در همین چند وقت اخیر، آمارهای خوبی از سرمایه‌‌گذاری در مشکین شهر داشته‌ایم منتهی برای رسیدن به نقطه مطلوب دولت محترم نیز باید حمایت‌ خود افزایش دهد.





منبع:تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار