جولان سگ‌های ولگرد در سطح خیابان‌ها و کوچه‌های شهر زرنه با عث گلایه مندی و نگرانی مردم شهر زرنه شده است.
کد خبر: ۴۸۷۸۵۸
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹ 02 September 2017

به گزارش تابناک ایلام ؛  حفاظت و بهبود سیمای شهری همواره به‌عنوان یکی از دغدغه‌های برنامه ریزان و مدیران شهری مطرح بوده و فعالان این حوزه می‌کوشند تا با استفاده از ابزارها و امکانات موجود، آرامش خاطر بیشتری را برای شهروندان به ارمغان بیاورند.

موضوع سگ‌های ولگرد هرازگاهی به‌عنوان یکی از عوامل بازدارنده در حفظ سیمای شهری که بهداشت شهروندان را نیز به مخاطره می‌اندازد، مطرح می شود.

شهرزرنه  یکی از نقاطی است که با موضوع حضور سگ‌های ولگرد در خیابان‌ها و معابر خود دست‌به‌گریبان بوده و این امر آرامش شهروندان را دچار مشکل کرده است.

جولان سگ‌های ولگرد در ساعات پایانی شب و اوایل صبح در خیابان‌ها و معابر شهر زرنه به معضلی تبدیل‌شده و شهروندان زرنه  از مسئولان می‌خواهند که فکری برای این موضوع کنند.

حضور سگ‌های ولگرد در مناطق اصلی شهر مشکلات بهداشتی را نیز به همراه دارد و قطعاً سلامت شهروندان و ساکنان در شهر زرنه را تحت‌الشعاع قرار خواهد داد.

یکی از شهروندان شهر زرنه در گفتگو با خبر نگار ما اظهار کرد : زیاد شدن تعداد سگ‌های ولگرد را تهدیدی برای سلامتی شهروندان می‌داند و از شهرداری می‌خواهد که هر چه سریع‌تر برای حل این مشکل چاره‌ای بیاندیشند.

وی می‌گوید: شب‌های تابستان اکثر شهروندان زرنه برای پیاده‌روی در خیابان‌ها و پارک شهر حضور دارند اما متاسفانه به خاطر وجود سگ‌های ولگرد هر لحظه احتمال حمله به مردم از جانب سگ‌ها وجود دارد.

حال برای جلوگیری از جولان آزادانه سگ‌های ولگرد نیازمند راهکار جدی است در این راستا شهرداری با مدیریت می تواند با اقدامی فوری انجام داده و بیش از این موجبات انبساط خاطر شهروندان مهرانی  را فراهم نکند.

 

 جویزر


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار