کد خبر: ۴۸۷۹۲۰
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰ 02 September 2017
 اما داستان جور دیگری رقم خورد.اعضای شورای شهر دچار یک سردر گمی در انتخاب فرد مورد نظرشان شدندو بعد از چندین  جلسه غیر علنی  برای انتخاب شهردار؛ آن طور که عنوان شد اعضا 8 گزینه را برای مسند شهراری تبریز در نظر گرفتند.از 8 گزینه ای که برای شهرداری تبریز معرفی کرده بودند نیز در حال حاضر بر سر سه گزینه در حال چانه زنی هستند.
 
 
ابتدا اصلاح طلبان شورای شهر تبریز که اکثریت این شورا را در اختیار دارند از فردی حمایت کردند که سابقه شهرداری در تبریز داشت. اما بزرگان این جریان به دلیل اینکه این فرد با اینکه سابقه خوبی دارد اما از جناح مقابل است با فشار هایی که به برخی از اعضای شورا وارد ساختند، آنها را برای انتخاب این فرد دچار تردید کردند.
 
حال اکثریت شورا بر سر دو گزینه خود دچار تردید هستند البته در میان افرادی هستند که تنها برای یک نفر دیگر تلاش میکند!
 
اما در اقلیت شورا انسجام دیده می شود ولی تعداد آرای حد نصاب ندارند و نیاز به چانه زنی بیشتری دارند.
 
 حال اما این داستان با سهم خواهی هایی که بزرگان سیاسی دو جریان از شورا دارند این طور که به نظر می رسد سر دراز دارد. این دو جریان انگار بر سر انتخاب شهردار جگ زرگری به راه انداخته اند تا گزینه مطلوبشان بر مسند شهرداری تکیه بزند.
 
اما در این میان مردم که از این کشمکش های بیهوده خسته شده اند انتظاری جز آبادی از این شهر ندارند. نه  آپارتمان های اهدایی میخواهند نه هدیه های چند صد میلیونی!
 
انگار همین شوراییان نبودند که در انتخابات صدای رسیدگی به حاشیه های شهر گوش فلک را کر کرده بود!و امروز باز هم بر سر سهم خواهی خود هستند!
 
این سخنم خطاب به اعضای شورای شهر است که تا دیر نشده از سهم خواهی گذشته و یک فردی را از همین گزینه های مطرح شده انتخاب کنید و اگر به جمع نرسیدند  سراغ یک فردی که سابقه مدیریت خوب و شناخته شده در سطح کشور و استان باشد بروند تا وی بتواند با رایزنی های بیشتر در سطح ملی سال با آبرویی برای تبریز 2018  رقم بزند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار