تابناک: تیم ذوب آهن اصفهان در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتبال کشور برابر استقلال خوزستان صف آرایی کرد که با نتیجه دو بر یک پیروز شد.
کد خبر: ۴۸۹۵
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۰ 14 February 2015
به گزارش تابناک، تیم ذوب آهن اصفهان در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتبال کشور برابر استقلال خوزستان صف آرایی کرد که با نتیجه دو بر یک پیروز شد.

ورزشگاه فولادشهر ، هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران، تماشاچی: 1500 نفر

داور: پیام حیدری

اخطار: پرویز کریمی (3)، مهدی سیدصالحی (24) از استقلال خوزستان؛ مرتضی تبریزی (46)، مسعود حسن زاده (49) از ذوب‌آهن

اخراج: سیف اللهی (89) از استقلال خوزستان

ذوب آهن: محمد رشید مظاهری، مهرداد قنبری(73 قاسم دهنوی)، کارلوس سانتوس، علی حمام، هادی محمدی، اکبر ایمانی، قاسم حدادی فر، کاوه رضایی، مهدی رجب زاده(79 احسان پهلوان)، مسعود حسن زاده و مرتضی تبریزی(64 ولید اسماعیل)

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

استقلال خوزستان: پرویز کریمی، محسن بیات، میثم مجیدی، رضا کاردوست، میثم دورقی، روح الله سیف اللهی، محمد طیبی، مهدی مومنی (74 هادی خنیفر)، میثم بائو (71 محمدرضا مهدوی)، ایمان باصفا(81 لامین دیاوارا)، سید مهدی سید صالحی

سرمربی: عبدالله ویسی

ذوب‌آهن خیلی زود روی اشتباه مدافع وسط حریف صاحب موقعیت گل شد و با به ثمر رساندن یک پنالتی از استقلال‌خوزستان پیش افتاد. بعد از این استقلالی ها 2 بار به صورت جدی دروازه ذوب را تهدید کردند، اما دوباره این ذوب‌آهن بود که بازی را در دست گرفت و 3 موقعیت خطرناک روی دروازه حریف خلق کرد. بازی زیبای دو تیم در15 دقیقه اول خیلی زود افت کرد و پس از آن مسابقه بیشتر در میانه میدان دنبال شد.

استقلال‌خوزستان بهتر از ذوب‌آهن نیمه دوم را آغاز کرد و پس از پرس 15 دقیقه ای در این نیمه موفق شد گل مساوی را هم به ثمر برساند، اما تعویض های یحیی گل‌محمدی و ورود بازیکنان سریع و جوان و البته آزاد شدن قاسم حدادی فر ذوب‌آهن را به بازی برگرداند و این تیم با به ثمر رساندن یک گل تماشایی با ضربه کاوه رضایی فاتح این دیدار شد. استقلال‌خوزستان که در نیم ساعت پایانی تسلیم حریف بود البته می‌ توانست در ثانیه های پایانی به گل برسد اما این بخت از کف بازیکنان این تیم رفت. در حال حاضر ذوب‌آهن با 30 امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد اما استقلال‌خوزستان با 19 امتیاز عملا وارد منطقه خطر شده و در هفته های آینده روزهای سخت تری را تجربه خواهد کرد.

بهترین بازیکن: قاسم حدادی فر ستاره بی چون و چرای ذوب‌آهن در بازی امروز مقابل استقلال‌خوزستان هم عالی کار کرد و در نیمه دوم بارها با پاس های دیدنی بازیکنان تیمش را صاحب موقعیت کرد.

اتفاق ویژه: روح الله سیف‌اللهی بازیکن استقلال‌خوزستان با دریافت یک کارت قرمز در این بازی رکورد کارت های دریافتی خود را افزایش داد و آن را به عدد 10 رساند.

حواشی:

* طبق معمول مسعود حسن زاده امید اول گلزنی ذوبی هاست. او به همراه کاوه رضایی در خط حمله بازی می‌ کنند و مهدی رجب‌زاده و مرتضی تبریزی هم در دو گوش، موج بعدی حملات شاگردان یحیی خواهند بود.

* در تیم استقلال‌خوزستان هیچ بازیکن خارجی ای حضورندارد. آنها به سرعت مهدی مومنی و قدرت گلزنی سیدمهدی سیدصالحی امیدوارند.

* اسماعیل فرهادی در ترکیب ذوب‌آهن حضور ندارد و اکبر ایمانی با بیرون رفتن مهدی مهدی پور، در پست خود بازی می‌ کند و به همراه قاسم حدادی فر کمربند میانی ذوب‌آهن را محکم خواهد کرد.

در زمان اعلام پنالتی به سود ذوب آهن مسعود حسن زاده که موفق به گرفتن پنالتی شده بود به دنبال این بود تا خود ضربه را بزند و توپ را به رجب زاده نمی‌داد اما سرانجام راضی شد تا رجب زاده ضربه پنالتی را به ثمر برساند. مرتضی تبریزی در این صحنه حسن زاده را دلداری می‌داد.

*وزش باد در ورزشگاه عملکرد بازیکنان و روند حرکت توپ را تحت تأثیر قرار داده بود.

*کریم قنبری، مجید بصیرت و قاسم زاغی نژاد کادرفنی سپاهان در جایگاه ویژه ورزشگاه فولادشهر شاهد بازی ذوب آهن بودند. حضور کادر فنی سپاهان به سبب نزدیکی به زمان برگزاری داربی و آنالیز عملکرد ذوب آهن در این دیدار بود.

*محمدرضا خلعتبری، حسین پاپی و مهدی شریفی نیز سپاهانی‌هایی بودند که با حضور در ورزشگاه فولادشهر دیدار ذوب آهن و استقلال خوزستان را از نزدیک تماشا کردند.

*تک روی حسن زاده و شوت بی دقت او اعتراض علی همام ، هم تیمی اش را در پی داشت.

*محمدرضا مهدوی به محض ورود به زمین بازوبند را به بازو بست.

*رجب زاده قبل از تعویض بازوبند کاپیتانی را به قاسم حدادی فر سپرد.

*یحیی گل محمدی در واکنش به خطای استقلال خوزستان روی حدادی فر الفاظ تندی را به زبان آورد که احتمالا منظورش به داور بود که بی تفاوت از این صحنه گذشت.

* احسان پهلوان در دقیقه 84، بدون توپ محسن بیات را زد و با واکنش شدید این بازیکن مواجه شد.

*علی همام مدافع لبنانی ذوب پس از برخورد توپ به سینه طیبی، مدافع استقلال خوزستان، به دلجویی از وی پرداخت.

گزارشگر بازی چندین و چند اشتباه در طول گزارش این بازی داشت. بارها نام بازیکنان و دو تیم را اشتباه گفت و گل استقلال خوزستان را به نام ذوب آهن و نام سید صالحی را سیدهاشمی خواندن از جمله این اشتباهات بود.

* مسعود حسن زاده پس از گرفتن کارت زرد به شدت عصبانی شد. وی سه اخطاره شد و دربی اصفهان را از دست داد. او به همین خاطر بسیار ناراحت بود.

*کارلوس سانتوس مدافع ذوب آهن هم در این بازی سه اخطاره شد و شهرآورد هفته آینده اصفهان را از دست داد.

*هواداران ذوب آهن بعد از این برد برای سپاهانی‌ها کری خوانی کردند. شعار " سپاهان آماده باش ذوب آهن داره میاد" از جمله این شعارها بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار