کد خبر: ۵۰۲۹۴
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۹ 20 June 2015
این مصوبه به دلیل برگشت از فرمانداری دوبار از سوی سازمان تاکسیرانی اصفهان اجرایی شد و این به معنای احتساب کرایه هر کورس تاکسی در شهر با هزینه 700 تومان به جای 450 تومان است!.
به گزارش تابناک اصفهان، شورای شهر اصفهان در اواخر سال گذشته مصوبه ای را در خصوص افزایش 20 درصدی نرخ کرایه تاکسی ها در اصفهان تصویب و آن را برای تایید به فرمانداری اصفهان ارسال کرد.

همزمان با ارسال این مصوبه که نیاز به تایید فرمانداری اصفهان را داشت، سازمان تاکسیرانی اقدام به افزایش نرخ کرایه تاکسی های شهر کرد.

این در حالی بود که فرمانداری اصفهان هنوز مصوبه را به تایید نرسانده بود که اردیبهشت ماه امسال به دلیل اینکه این مصوبه از سوی فرمانداری برگشت خورده بود مجددا در شورای شهر مورد بررسی قرار گرفت.

شورای شهر در حالی همان مصوبه را مجددا به فرمانداری برای تایید ارسال کرد که تغییر چندانی در بندهای این مصوبه صورت نگرفت.

با این وجود این مصوبه این بار مورد تایید فرمانداری اصفهان قرار گرفت.

این در حالی است که این مصوبه به دلیل برگشت در وهله نخست دوبار از سوی سازمان تاکسیرانی اصفهان اجرایی شد و این به معنای احتساب کرایه هر کورس تاکسی در شهر با هزینه 700 تومان به جای 450 تومان است.

حال مردم شهر که تاوان دوباره کاری مسئولان و سازمان تاکسیرانی را می دهند از این وضعیت به شدت گلایه دارند و تاکسیرانی هم تنها به این پاسخ که باید برای اعلام شکایت خود با سامانه شکایات مردمی این سازمان تماس گرفته و انتقاد خود را مطرح و پیگیری کنند مواجه می شوند.

این روند در حالی است که این مشکل ناشی از عدم هماهنگی بین سازمانی بوده و عموم مردم از این وضعیت گلایه دارند و سازمان تاکسیرانی باید به این مطالبه عمومی مردم اصفهان پاسخی منطقی دهد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار