مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: در شش ماهه نخست امسال ۲۴ هزار مددجوی تحت حمایت، ۴۰ میلیارد و ۱۴۵ میلیون ریال خدمات بهداشتی، درمانی و بیمه ای در حوزه های مختلف دریافت کردند.
کد خبر: ۵۰۹۹۹۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳ 17 October 2017
احمد لطفی با اشاره به اینکه ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به مددجویان تحت حمایت، یکی از شاخص‌ترین اقدامات کمیته امداد است، گفت: بیش از ۲۴ هزار نفر از مددجویان تحت حمایت، در شش ماهه نخست سال‌جاری از خدمات درمانی، بهداشتی و بیمه‌ای کمیته امداد بهره‌مند شدند.

وی با بیان اینکه خدمات بهداشتی و درمانی خانوارهای تحت حمایت، به منظور ارتقاء سطح بهداشت، سلامت و درمان آنها انجام می شود، افزود: پرداخت هزینه‌های دارویی، آزمایشگاه، بستری و نگهداری بیماران، کمک به ارتقاء شاخص‌های بهداشتی، ارائه خدمات به بیماران خاص و تهیه لوازم پزشکی از جمله فعالیت‌های این نهاد برای رفع مشکلات بهداشتی و درمانی مددجویان است.

لطفی با اشاره به اینکه فعالیت های حمایتی حوزه سلامت کمیته امداد استان بوشهر در سه بخش، بهداشت، درمان و بیمه ارائه می شود، افزود: در شش ماهه نخست امسال  ۴۰ میلیارد و ۱۴۵ میلیون ریال در این حوزه برای مددجویان تحت حمایت هزینه شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به سرفصل‌ های فعالیت‌های بهداشتی این نهاد، گفت: این سرفصل ها شامل، اهدای اقلام بهداشتی، احداث و بهسازی سرویس‌های بهداشتی، ارائه خدمات بهداشتی در اردوگاه‌ها، معاینات دوره‌ای از مجریان طرح‌ های اشتغال، آموزش سلامت، بهداشت دهان و دندان و ارزیابی سلامت زنان سرپرست خانوار مورد حمایت است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار