بررسی روزنامه های اصفهان در روز دوشنبه؛
تابناک: روزنامه های اصفهان در شماره امروز خود به بررسی مسائل مختلف استان و کشور پرداختند.
کد خبر: ۵۱۰۵۶
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۳ 22 June 2015
به گزارش تابناک اصفهان، روزنامه های اصفهان در شماره امروز خود به بررسی مسائل مختلف استان و کشور پرداختند.
روزنامه نصف جهان به بررسی سوابق شهردار جدید اصفهان و شرایط انتخاب شدن آن به صورت اجمالی پرداخت و نوشت: سرانجام پس از گذشت بیست روز از استیضاح «دکتر سقاییان نژاد» پیش از ظهر دیروز اعضای شورای اسلامی شهر برای انتخاب شهردار جدید برای اصفهان به جمع بندی نهایی رسیدند و در جلسه علني فوق العاده خود که با موضوع انتخاب شهردار اصفهان برگزار شد، طی رأی گیری از ۲۱ نفر عضو شورا، «دكتر مهدي جمالي نژاد» با کسب 19رأي موافق و دو راي ممتنع، قاطعانه به عنوان شهردار كلان شهر اصفهان انتخاب و معرفي شد.

رقبای به جا مانده از مجموع 44 کاندیدایی که مورد رایزنی اعضای شورای شهر قرار گرفتند، «سردار خراسانی» و «دکتر محمدی» بودند که سرانجام و پس از کش و قوس بسیار در ایام گذشته، «دکتر جمالی نژاد» توانست اعتماد پارلمان شهر را به خود جلب نموده و به عنوان دومین شهردار شورای چهارم انتخاب و معرفی شد.

نام شهردار اصفهان پیش از این و با شروع فعالیت دولت «حسن روحانی» به عنوان کاندیدای اصلی احراز مسئولیت استانداری استان مرکزی، معاونت عمرانی وزارت کشور و قائم مقام شهرداری تهران نیز مطرح شده بود اما صرفا علاقه وافر به اصفهان، مانع از آن شده بود که وی از این شهر هجرت کند.

جامع نگری، دانش مرتبط با مدیریت شهری، استفاده از کلیه ظرفیت های موجود در مقاطع مختلف، تعامل با اغلب افراد و گروههای مختلف سیاسی و اجتماعی مهمترین شاخصه های شهردار منتخب اصفهان است که برای وی محبوبیت قابل توجهی را به ارمغان آورده است به گونه ای که انتخاب وی خرسندی قابل توجهی را به محافل مختلف حساس در امور شهری اصفهان تزریق نمود.

دکتر مهدی جمالی نژاد داراي دكتراي برنامه ريزي شهري از دانشگاه اصفهان است و از با تجريه ترين مديران استان اصفهان می باشد که تا کنون سمت های متعددي در استانداری و شهرداری و دستگاه هاي اجرايي استان بر عهده داشته است.

مدیر کل دفتر امور شهری استانداری اصفهان،مدیر کل دفتر استاندار اصفهان، معاونت عمرانی استانداری، مشاور عالی و رئیس گروه مشاورین شهردار اصفهان،ریاست دفتر شهردار اصفهان، معاون هماهنگی امور مناطق و سازمان ها شهرداری اصفهان تنها بخشي از سوابق اجرايي و مديريتي وي مي باشد.

وي داراي مقالات متعدد علمي و پژوهشي بوده و به نگارش كتاب هايي در زمينه مباحث تخصصي شهري نيز پرداخته است.







منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار