شهردار اراک:
تابناک مرکزی: شهردار اراک گفت: در مدیریت شهری اراک طوری برنامه ریزی خواهد شد که هر 2 ماه یکبار یک پروژه که مقامات کشوری را بتوان دعوت نمود در شهر اراک انجام خواهد شد.
کد خبر: ۵۱۴۰۱۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸ 24 October 2017

به گزارش تابناک مرکزی؛ داود تاجران شهردار اراک در حاشیه نشست مشترک مقدسی نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اراک در گفتگو با خبرنگار تابناک مرکزی گفت: در زمان معارفه به تودیع فکر می کنم چرا که زمان به سرعت درحال گذر است و چه قدر ارزشمند است که با انجام کارهای مفید و موثر یادگاری از خود به جا بگذاریم.

وی با اشاره به اینکه زمینه داشتن شهر آباد نیاز به رونق اقتصادی دارد و با رکود، کاری از پیش نمی رود افزود: اگر زمینه توریسم و خدمات شهری محقق شود می تواند در کمک به شهر اراک موثر واقع گردد چرا که با توجه به شرایط اقلیمی شهر اراک و شاهراه ارتباطی بودن کشور، باید در شهر اراک جاذبه ایجاد نماییم و شرایط را برای مسافری که قرار  است از اراک عبور نماید فراهم نماییم.

تاجران به هماهنگ بودن مسئولین با یکدیگر اشاره کرد و افزود: در فاصله چند روزی که با مسوولین استانی و شهری جلسه داشته ام افراد با جهان بینی باز اعلام نموده اند که در خدمت شهرداری هستند و این مجموعه را حمایت می نمایند لذا با این حمایت هایی که وجود دارد اگر در کاری کوتاهی شود بنده به حساب خود می گذارم چرا که زمینه کار در شهر اراک مهیا می باشد.

شهردار اراک گفت: درحوزه جذب سرمایه گذار ابتدا باید ساز و کارهای اولیه را فراهم نمود و فرش قرمز برای سرمایه گذار پهن کرد و به استقبال سرمایه گذار رفت و از حرف و حدیث نهراسیم و با تمام توان در این مسیر گام برداریم و در مرحله بعدی بسته های مطالعاتی توسط مهندسین مشاور به عنوان خوراک داشته باشیم و در این اولین فرصت اعضا شورا تصویب نمایند که شهرداری بسته های سرمایه گذاری را با مبالغ مختلف همانند سوپرمارکت به سرمایه گذار ارایه نماید تا با هر میزان اعتبار از هر سرمایه گذاری حمایت نماییم.

وی ضمن تشکر از اعضای شورا، در خدمت شورا بودن را افتخاری برای خود دانست و گفت: بنده با تمام توان به عنوان عضو دوازدهم شورا در خدمت اعضای شورا در راه خدمت رسانی به شهروندان هستم.

تاجران گفت: در طول کار اداری اگر ذره ای موفق بودم به این دلیل است که خود را درگیر کارتابل نکرده ام و از اعضای شورا هم این توقع دارم به بنده ماموریت های بزرگ محول نمایند چرا که شهرداری می بایست در مسیر کارهای بزرگ حرکت نماید.

شهردار اراک در خصوص پروژه های سطح شهر گفت: دولت با یکسری مشکلات مواجه می باشد و این امر در استان مرکزی نیز مشهود است و تنها جایی که دولت خدمتگزار می تواند بر مشکلات فایق شود، ورود از طریق شهرداری ها می باشد که به عنوان دولت های محلی آبروداری کنند و در این خصوص شهرداری اراک تلاش خواهد نمود با کمک به دولت برای دولت و جمهوری اسلامی آبروداری  نماید.

وی همچنین با اشاره به اینکه عملیات اجرایی طرح 55 متری آغاز گردیده گفت: تا آخر هفته 12 پلاک تخریب و آسفالت می شود و سپس با کاربری زمین های کوچک ورزشی و تفریحی، برای شهروندان قابل استفاده می شوند.

شهردار اراک گفت: در مدیریت شهری اراک طوری برنامه ریزی خواهد شد که هر 2 ماه یکبار یک پروژه که مقامات کشوری  را بتوان دعوت نمود در شهر اراک انجام خواهد شد.

تاجران خاطر نشان ساخت: تا آخر امسال شب های اراک نمونه خواهد شد چرا که اراک در حال حاضر شب های تاریک و خفته ای دارد و باید به گونه ای کار شود که شب های پر نور و با نشاطی را در شهر شاهد باشیم و این قول را می دهم که تا آخر امسال شب های اراکی دیدنی شود و شهروندان از فضایی که ایجاد می شود حداکثر استفاده را نمایند.

شهردار اراک در خصوص نظام پرداخت هماهنگ حقوق گفت: شهرداری ریالی برای حقوق ندارد و هنر بنده باید جذب منابع مالی باشد و بنده از محل پروژه ها پولسازی خواهم نمود و از شورا این انتظار را دارم که بنده را حمایت نمایند و سعی خواهم نمود شورا را از انتخاب خود پشیمان نشوند .

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار