معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه از برقرای 4825 تماس با خط 123 اورژانس اجتماعی کرمانشاه در نیمه ابتدای امسال خبر داد.
کد خبر: ۵۱۴۰۸۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۴ 25 October 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،مرتضی کوهی، با اشاره به رشد 120 درصدی تماس‌ها با اورژانس اجتماعی در سال جاری، گفت: در نیمه ابتدای امسال 4825 تماس با خط 123 اورژانس اجتماعی داشته‌ایم که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته با برقراری 2180 مورد تماس، رشد 120 درصدی داشته است.
 
به گفته معاونت امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه، طی این مدت همچنین 19 هزار و 473 خدمت از سوی واحدهای دفتر امور آسیب دیدگان و اورژانس اجتماعی به جامعه هدف ارائه شده است.

این مقام مسئول، دختران و پسران فراری، زنان آسیب دیده یا در معرض آسیب، کودکانی که مورد آزار قرار گرفته اند، کودکان کار و خیابانی، سالمندان، افراد در معرض خشونت خانگی و 
افرادی که قصد خودکشی داشته و یا اقدام به خودکشی کرده‌اند را از جمله گروه‌های دریافت کننده خدمت از سوی مرکز اورژانس اجتماعی عنوان کرد.

کوهی با اشاره به فعالیت پنج مرکز اورژانس اجتماعی در سطح استان، گفت: به زودی هشت مرکز دیگر در هشت شهرستان استان آغاز به کار خواهد کرد.

معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه با بیان اینکه ساعت کار مراکز اورژانس اجتماعی از 8 صبح تا 22 شب است، از راه اندازی شیف شب این مراکز در آینده‌ای نزدیک و شبانه‌روزی شدن فعالیت این مراکز خبر داد.

کوهی به فعالیت مراکز کاهش طلاق بهزیستی در استان نیز اشاره کرد و افزود: طی شش ماهه ابتدای امسال 3126 مورد پرونده در این مراکز پذیرش شده که با مداخلات انجام شده شاهد سازش 23 درصدی بین زوجین بوده‌ایم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار