تاکید مدیرعامل بانک ملی ایران بر مشتری مداری و حمایت از طرح های دانش بنیان، تشریح زوایای جدیدی از طرح مدیر خدمات ویژه، برپایی مسابقه اینستاگرامی بانک ملی ایران با عنوان «حدس بزن، جایزه ببر» و اعلام اسامی برندگان سی و هشتمین مرحله قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملی ایران از مهمترین اخبار این هفته بانک بود.
کد خبر: ۵۱۶۴۶۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰ 29 October 2017
به گزارش تابناک : دکتر محمدرضا حسین زاده در جریان بازدید از اداره امور شعب شرق تهران و شعبه میدان امام حسین (ع) با تاکید بر اینکه نظام جدید بانکداری در دنیا، مشتری محور طراحی شده است، افزود: دیگر دوره این که بانکدار در شعبه بنشیند و مشتری به آن مراجعه کند، تمام شده است.

وی اظهار کرد: بانک ملی ایران نیز در استراتژی خود مشتری مداری را سرلوحه قرار داده و به دنبال معرفی محصولات و خدمات نوین خود به مشتریان است.

حسین زاده با تاکید بر اینکه خدمات ارزی، اعتبارات اسنادی و ضمانتنامه ها باید به درستی برای مشتریان بزرگ تشریح شود، افزود: رونق اقتصادی بازار باید اثر خود را در نظام بانکداری نمایان کند و یکی از این نمودها می تواند در حوزه ال سی داخلی باشد.

وی با اشاره به اینکه خرید دین یکی از خدمات مهم و مورد نیاز بازاریان است، ادامه داد: بانک ملی ایران دستورالعمل ویژه ای به این منظور تهیه کرده که شعب باید به دنبال پیاده سازی آن باشند.

به گفته حسین زاده، مشتریان بزرگ بانک ملی ایران اکنون زیادند و تلاش کارکنان بانک باید حفظ آنها باشد.

وی همچنین طرح مدیر خدمات ویژه را یکی از مهمترین اقدامات بانک برای خدمت رسانی به مشتریان دانست و گفت: این طرح می تواند علاوه بر حفظ مشتریان قدیمی، مشتریان جدید را نیز به بانک جذب کند.

حسین زاده محصولات متنوع و خوش رفتاری کارکنان را از مهمترین عوامل جذب مشتری دانست و خاطرنشان کرد: مدل های کسب و کار جدیدی در بانک طراحی شده که برای مشتریان بسیار جذاب است. این مدل ها به صورت پایلوت عملیاتی شده و نتایج مطلوبی هم داشته است.

وی سامانه بام را یکی از بهترین خدمات بانک در راستای مشتری مداری اعلام کرد و گفت: خوشبختانه اقبال عمومی به این سامانه خوب بوده و البته افزایش استفاده از آن هم به نفع مشتری و هم به نفع بانک است.

در حاشیه این بازدید، مدیرعامل بانک ملی ایران با تعدادی از همکاران و مشتریان حاضر در شعبه و نیز مسئولان اداره امور شعب شرق تهران به گفت و گو پرداخت.

مرکز نوآوری بانک ملی ایران، گام تازه ای برای حمایت از استارت آپ ها

دکتر حسین زاده همچنین در یادداشتی نوشت: یادمان نرفته که در روزهای نه چندان دور، مردم مجبور بودند برای پرداخت یک قبض آب و برق، مدتها پشت باجه های بانک صف بکشند، اما امروز اپلیکیشن های موبایلی امکان پرداخت همان قبض را از هر مکان و در هر زمان فراهم کرده اند.

دنیای امروز، دنیای فین تک ها، استارت آپ ها و کسب و کارهای جدید است. امروز خدمات آی تی محور و دانش بنیان، رقیب بانک ها شده اند و اگر بانک ها نتوانند خدماتشان را با آنها تطبیق دهند، چه بسا در این رقابت بازنده باشند.

با همین رویکرد، بانک ملی ایران به حوزه شرکت های دانش بنیان و حمایت از استارت آپ ها به صورت جدی ورود کرده است.

قصد ما، حمایت از ایده های نو و صاحبان آنها در راستای تجاری سازی و تولید محصول متناسب با شرایط روز است. بانک ملی ایران خود را در کنار جوانان ایده پرداز و صاحب فکر کشورمان می داند و تلاش می کند هم به ایجاد اشتغال و هم به جلوگیری از خروج نخبگان کمک کند.

بانک ملی ایران در حال پایه گذاری یک مرکز نوآوری است که اقدامات قانونی برای ایجاد آن از طریق وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در حال پیگیری است.

با آغاز به کار این مرکز، سرمایه لازم برای توسعه کسب و کارهای نوین مبتنی بر فکر و ایده جوانان در اختیار آنها قرار خواهد گرفت. این روش، هم به توسعه کشور، هم به توسعه بانک و هم به توسعه فناوری های نو کمک خواهد کرد.

نقش حساس بانک ملی ایران در پول رسانی سیستم بانکی کشور

مدیرعامل بانک ملی ایران با تاکید بر نقش مویرگی این بانک در پول رسانی به سیستم بانکی در سراسر کشور گفت: پول رسانی امری جدی و حیاتی است که با امنیت جامعه و نظام در ارتباط است.

دکتر محمدرضا حسین زاده در همایش سراسری نمایندگان شرکت ملی خدماتی تدارک که با حضور برات کریمی عضو هیات مدیره بانک ملی ایران، فرمانده یگان ویژه و امداد ناجا و تنی چند از مدیران ارشد بانک و مسئولان شرکت ملی خدماتی تدارک در سالن همایش حافظ برگزار شد، با تاکید بر اهمیت نقش و جایگاه بانک ملی ایران در پول رسانی به سیستم بانکی کشور گفت: بانک مرکزی در شهرستان ها شعبه ندارد و از این رو بانک ملی ایران به نیابت از این بانک، نقش پول رسانی به شهرستان ها و دیگر بانک ها را دارد و مسئولیت خطیری از این بابت بر دوش بانک ملی ایران است.

وی در ادامه با تقدیر از تلاش های مدیران و کارکنان شرکت ملی خدماتی تدارک در پیشبرد امور بانک به اهداف ایجاد این شرکت اشاره کرد و گفت: این شرکت در جهت جذب نیرو و افزایش سودآوری و درآمدها تاسیس شد و می تواند در بخش پول رسانی به دیگر بانک ها نیز فعال شود.

مدیرعامل بانک ملی ایران ادامه داد: ما همواره تاکید داریم که دامنه فعالیت شرکت ملی خدماتی تدارک در خارج از بانک ملی ایران نیز گسترش یابد. این شرکت سابقه طولانی دارد و قطعا می تواند با افزایش سودآوری خود و اشتغال زایی، باری را از دوش دولت در جهت کاهش و رفع مشکل بیکاری کشور بردارد.

وی با اشاره به توجه ویژه بانک ملی ایران به نیروهای این شرکت نیز گفت: علی رغم تمامی محدودیت های قانونی و اینکه بیشتر از قرارداد کاری، مسئولیتی متوجه بانک در قبال کارکنان شرکت ملی خدماتی تدارک نیست ولی تلاش داریم تا امور معیشتی و رفاهی کارکنان شرکت را مدنظر قرار دهیم چرا که آنها نیز جزیی از خانواده بزرگ بانک ملی ایران محسوب می شوند.

دکتر حسین زاده همچنین از رشادت های نیروهای یگان ویژه و امداد ناجا در برقراری امنیت بانک ها و کشور قدردانی و خاطرنشان کرد: با رشادت های این عزیزان، جایگاه کشور به لحاظ برقرار بودن امنیت در منطقه و جهان بی نظیر است.

در ادامه این همایش برات کریمی عضو هیات مدیره بانک ملی ایران نیز با تاکید بر اینکه هر سازمانی برای تامین هزینه های خود دو راهکار افزایش درآمد و کاهش هزینه را پیش رو دارد، گفت: برای رسیدن سازمان به اهداف خود باید هزینه ها و درآمدها با هم همخوانی داشته باشند و از این رو باید تدابیر ویژه در این زمینه اتخاذ شود.

وی ابراز امیدواری کرد شرکت ملی خدماتی تدارک با افزایش سودآوری خود و انجام دقیق وظایف، بانک را در رسیدن به اهداف عالی خود یاری رسانی کند.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران بیان کرد: با توجه به محدودیت قوانین در استخدام رسمی نیرو در کشور، شرکت ملی خدماتی تدارک می تواند در بخش جذب نیروهای جوان برای امور دریافت و پرداخت شعب بانک نیز فعال شود.

مدیرعامل شرکت ملی خدماتی تدارک نیز در این مراسم با ارایه گزارشی از فعالیت های این شرکت در شش ماه ابتدای سال گفت: اکنون شش هزار و ۶۵۸ نفر در این شرکت در سراسر کشور مشغول به کار هستند و در سال جاری نیز تاکنون ۲۶۸ نفر جذب شده اند.

حجت اله لطفی با اشاره به اهمیت بحث آموزش نیروهای خدماتی و تدارکاتی افزود: در سال جاری سه هزار و ۵۶۹ نفر ساعت آموزش در ۱۹ جلسه انجام شده است و در تلاش هستیم تا تعداد نیروهای آموزش دیده امسال را به ۱۰۰۰ نفر برسانیم.

وی اظهار کرد: یکی از مباحث اصلی ما، پول رسانی است و علی رغم اینکه کار جدیدی است، تمام توان خود را در این زمینه به کار می گیریم.

در ادامه علی شکری زاده رییس اداره کل کارپردازی بانک ملی ایران به تشریح فعالیت های شرکت ملی خدماتی تدارک و نحوه ارتباط کاری آن با بانک پرداخت.

در پایان همایش سراسری نمایندگان شرکت ملی خدماتی تدارک، پنل پرسش و پاسخ با حضور مسئولان مربوطه برگزار شد.

اطلاعیه بانک ملی ایران درباره اختلال موقت در سامانه «بینا»

سامانه «بینا»ی بانک ملی ایران در دو بعد سخت افزاری و نرم افزاری ارتقا می یابد.

در همین راستا این سامانه از ساعت ۱۴ تا ۲۰ روز جمعه ۵ آبان ماه جاری با اختلال موقت در خدمات دهی مواجه می شود.

سامانه گزارشات مدیریتی بانک ملی ایران با نام اختصاری «بینا» علاوه بر نمایش گزارش های مالی از جمله صورتحساب، ریز تراکنش، مانده گیری و …. امکان دسته بندی اطلاعات، حساب ها، کاربران و سازمان ها را دارد.

مسابقه اینستاگرامی بانک ملی ایران با عنوان "حدس بزن، جایزه ببر”

بانک ملی ایران به بهانه شهرآورد دو تیم پرطرفدار استقلال و پرسپولیس و برای حمایت از ورزش دوستان، مسابقه اینستاگرامی «حدس بزن، جایزه ببر» را برگزار می کند.

علاقه مندان به شرکت در این مسابقه باید نام، نام خانوادگی، شماره تلفن همراه و اطلاعات نتیجه بازی (برد استقلال، برد پرسپولیس، تساوی) را به آیدی تلگرام   @Hads_giftارسال کنند. پس از ارسال کدی برای شرکت کنندگان فرستاده خواهد شد که باید آن کد و نتیجه پیش بینی خود را در پست آخر پیج رسمی بانک ملی ایران در اینستاگرام به آدرس Bankmelli1307  به عنوان کامنت منتشر کنند.

در این مسابقه به قید قرعه به کسانی که حدس درستی زده باشند سه جایزه ۵ میلیون ریالی اهدا خواهد شد.

علاوه بر این در صورتی که شرکت کنندگان این مسابقه عضو کانون جوانه های بانک ملی ایران باشند، علاوه بر اینکه شانس حضور در قرعه کشی اصلی را دارند در قرعه کشی ۳ جایزه ۲ میلیون ریالی نیز شرکت داده خواهند شد.

نوجوانان زیر ۱۸ سالی که عضو کانون جوانه های بانک ملی ایران باشند، هنگام ارسال مشخصات خود به آیدی تلگرام Hads_gift @ عبارت” عضو کانون جوانه ها”  را نیز به همراه کد ملی خود ارسال کنند تا در صورت درست حدس زدن نتیجه بازی، در قرعه کشی ویژه کانون جوانه ها نیز شرکت داده  شوند.

شرط شرکت در قرعه کشی، عضویت افراد در صفحه رسمی بانک ملی ایران  در اینستاگرام است.

علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه از امروز ۲ آبان، تا ساعت ۱۶  روز پنجشنبه چهارم آبان ماه فرصت دارند.

«مدیر خدمات ویژه» خدمتی نو در راستای تکریم مشتریان بانک ملی ایران

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران خدمت جدید این بانک با عنوان «مدیر خدمات ویژه» را گامی مهم در راستای تکریم مشتریان خواند.

برات کریمی در همایش بررسی عملکرد اداره امور شعب شمال تهران در شش ماهه اول سال ١٣٩٦ با تاکید بر این که وضعیت منابع بانک بسیار مطلوب است، گفت: مدیریت کاهش پرداخت سودهای غیر متعارف، یکی از بهترین سیاست های مالی بانک مرکزی است.

وی تکریم بیشتر مشتریان و برطرف کردن نیازهای متعدد آنها را در گروی توسعه خدمات بانکداری الکترونیک دانست و اظهار کرد: مهمترین ابزار خدمات رسانی در این حوزه، سامانه بام و پیام رسان بله است که باید به درستی توسط همکاران به مشتریان معرفی شود.

کریمی همچنین اعلام کرد: بررسی وضعیت شعب کم کارکرد و تغییر مکان یا ادغام آنها برای افزایش سودآوری بانک در دستور کار قرار گرفته است.

در ادامه همایش محمد نور آزادی مدیر امور شعب تهران نیز با تقدیر از کارکنان شعب شمال تهران و همراهی با مدیریت ارشد بانک در بهبود شیوه ارائه خدمات به مشتریان، نیاز امروز جامعه را توسعه بانکداری الکترونیک اعلام و خاطرنشان کرد: معرفی صحیح و کاربردی سامانه بام و پیام رسان بله، نیازمند تلاش همکاران است.

هادی سالارخیلی رئیس اداره کل سازمان و روش های بانک ملی ایران هم در این همایش گفت: تغییر شیوه در ارزیابی عملکرد شعب بر اساس نگاه درآمدی و نحوه ارائه خدمات نوین مد نظر ماست و از این پس دادن رتبه و درجه به شعب با روش جدید انجام می شود.

محمد رضا صدری رئیس اداره امور شعب شمال تهران نیز در ابتدای جلسه ضمن ارائه گزارش عملکرد این اداره امور شعب، برنامه های شش ماهه دوم سال را تشریح کرد .

ارتقای «همراه بانک» بانک ملی ایران

«همراه بانک» بانک ملی ایران با هدف تسریع و تسهیل در امور بانکی مشتریان، به روزرسانی شد.

نسخه جدید این اپلیکیشن در هر دو سیستم عامل اندروید و آی او اس امکانات تازه ای در اختیار مشتریان قرار داده است.

نسخه ۵٫۱۵ آی او اس این اپلیکیشن امکان دریافت شماره مشتری و دریافت رمز حساب بر اساس شماره کارت را دارد. این اپلیکیشن با آی او اس نسخه ۱۱ نیز همخوانی دارد.

برای کاربران گوشی های اندروید نیز نسخه ۴٫۱۱ این اپلیکیشن منتشر شده است. امکان دریافت شماره مشتری در سرویس خدمات حساب، بهبود سرویس های پرداخت قبوض به صورت یک منوی مستقل و با امکان افزودن شماره های ارسال کننده قبض، افزودن قبوض پر کاربرد، نمایش قبوض پرداخت نشده و نمایش قبوض پرداخت شده از ویژگی های این نسخه است.

برای این کاربران همچنین امکان دریافت رمز حساب بر اساس شماره حساب، امکان مشاهده نام صاحب حساب پس از محاسبه شبای ملی، امکان حذف اطلاعات سیم کارت، بهبود روش افزودن آیتم های پرکاربرد (یکی کردن منوی افزودن آیتم ها) و نیز امکان سازگاری نرم افزار یا سیم کارت های طرح ترابرد فراهم شده است.

مقام اول پرداخت تسهیلات به بنگاه های کوچک و متوسط برای بانک ملی ایران

بانک ملی ایران در سال جاری رتبه نخست پرداخت تسهیلات به بنگاه های کوچک و متوسط را از آن خود کرده است.

از میان ۲۳ بانک مشارکت کننده در پرداخت تسهیلات به بنگاه های کوچک و متوسط تا نیمه مهر ماه امسال، بانک ملی ایران به ۳۱۳ پرونده تسهیلات پرداخت کرده است.

این تعداد تسهیلات رقمی بیش از دو هزار و ۸۹۹ میلیارد ریال را در بر گرفته است. کل پرداختی بانک ها در این بخش بیش از ۱۴ هزار و ۲۴۳ میلیارد ریال و سهم بانک ملی ایران از این رقم بیش از ۲۰ درصد بوده است.

همچنین تعداد تسهیلات پرداختی بانک ملی ایران از کل یک هزار و ۴۷۲ فقره تسهیلات، بیش از ۲۱ درصد است.

پرداخت تسهیلات ترجیحی توسط بانک ملی ایران

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران، از پرداخت تسهیلات ترجیحی توسط این بانک در آینده ای نزدیک خبر داد.

برات کریمی در همایش بررسی عملکرد شش ماهه نخست سال ۱۳۹۶ اداره امورشعب مرکزی تهران که با حضور محمد نور آزادی مدیر امور شعب تهران و  مسئولان، کارشناسان و روسای شعب این اداره  امور  شعب برگزار شد، افزود: با تکمیل طرح جامع اعتبارات تا پایان ماه جاری، این مهم محقق می شود و ما قادر خواهیم بود که تسهیلات ترجیحی را در قبال منابع ارزان قیمت پرداخت کنیم.این امر موجب رشد و توسعه اقتصادی کشور و کمک به مردم خواهد شد و همچنین باعث جمع آوری منابع ارزان قیمت و کاهش هزینه ها می شود.

وی در این همایش گفت: با توجه به رقابت های سخت موجود در نظام بانکی کشور در چندسال گذشته و همچنین مشکلاتی چون تحریم ها، تسهیلات تکلیفی و… در زمینه جذب منابع و سودآوری با چالش های متعددی روبرو بوده ایم که به لطف خداوند متعال و با تمهیدات اندیشیده شده از سوی مدیریت بانک و زحمات بی شائبه همکاران، امروز وضعیت منابع بانک مطلوب است.

کریمی با عنوان این که در حال حاضر نگاه دولت و مردم و همچنین نگاه بین المللی به بانک ملی ایران بسیار مثبت است، ادامه داد: برای نیل به اهداف توسعه و حرکت به سمت موفقیت باید هزینه های اداری مدیریت شده و درآمدهای بانک افزایش یابد.

  در ادامه این همایش محمد نور آزادی مدیر امورشعب تهران گفت:برای ارائه تحلیل،خیلی مهم است که تعریف درستی از بانک خوب ارائه دهیم و بدانیم در جهت رسیدن به چه اهدافی تلاش می کنیم.

وی افزود: ضرورت دارد تمامی همکاران برای پیشبرد امور و ارتقای کارایی دو ویژگی مهم مطالبه گری  و پاسخگویی را در خود نهادینه کنند.

علی خسروی رییس اداره امور شعب مرکزی تهران نیز در این همایش با ارائه گزارشی از عملکرد این اداره امور شعب گفت: اداره امورشعب مرکزی تهران در شش ماهه نخست سال جاری در بخش منابع به صورت آمارنقطه ای، نه تنها به اهداف خود رسیده است بلکه از اهداف در نظر گرفته شده فراتر رفته و رشد تقریبی ۱۳ درصدی را تجربه کرده است. این اداره امور شعب در مجموع چهار سپرده اصلی  به اهداف تعیین شده دست یافته است.

خسروی افزود: در بخش درآمدهای غیرمشاع، سودآوری و کارمزدهای دریافتی، در نیمه نخست سال ۹۶ رشد حدود دو و نیم برابری را تجربه کرده ایم.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران تلفنی به سوالات مردم پاسخ داد

مسعود خاتونی عضو هیات مدیره و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران با حضور در مرکز ارتباط مردمی بانک، پاسخگوی تماس های تلفنی مشتریان و هموطنان از سراسرکشور بود.

مسعود خاتونی به همراه روسای ادارات کل امنیت و توسعه سیستم ها، فناوری اطلاعات و عملیات بانک با حضور در مرکز ارتباط مردمی بانک واقع در اداره کل روابط عمومی، به تماس های تلفنی، سوالات مشتریان و هموطنان که به حوزه کارت های بانکی، اپلیکیشن ها، خودپردازها، کارت خوان ها و سایر امور مرتبط بود پاسخ داد و دستوراتی را در خصوص رسیدگی و پیگیری برخی موارد مطرح شده، پرسش ها و مطالبات از سوی تماس گیرندگان صادر کرد.

طی این ارتباط تلفنی که به طور مستقیم میان مردم و عضو هیات مدیره بانک برقرار شد، ده ها نفر خواسته ها و مسائل خود را مطرح کردند.

مسعود خاتونی در حاشیه این برنامه در گفت و گو با روابط عمومی بانک ملی ایران با بیان این که هر ماه با حضور در مرکز ارتباط مردمی بانک به مشکلات و سوالات مشتریان پاسخ خواهد داد، اظهار کرد: اجرای این اقدام در راستای تعامل و تکریم مشتریان بانک خواهد بود.

وی به اهمیت پاسخگویی صحیح و مناسب به مشتریان بانک اشاره کرد و گفت: این مرکز ضمن برقراری ارتباط دوسویه با مشتریان با استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی می تواند در معرفی خدمات و افزایش رضایتمندی هموطنان گام های بلندتری بردارد.

معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران با اشاره به توانمندی کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان بانک، ازپاسخگویی به حجم انبوه سئوالات مشتریان بانک و همکاران، تقدیر کرد و افزود: تنها نقطه ارتباطی رسمی بانک با مردم، مرکز ارتباط با مشتریان بانک است و آنچه که باعث موفقیت این مرکز در جلب رضایت تماس گیرندگان شده، بهره گیری از بانک های اطلاعاتی جامع و روزآمد و دانش بالا و اشراف کارشناسان مرکز به فعالیت های واحدهای مختلف بانک است.

شایان ذکر است مرکز ارتباط مردمی بانک ملی ایران از ابتدای سال تاکنون روزانه به طور متوسط به بیش از یک هزار تماس مشتریان و هموطنان در حوزه های مختلف پاسخگویی کرده است.

این مرکز هر روز از ساعت ۸ الی ۲۲ با شماره تلفن ۶۴۱۴۰ ۰۲۱ (برای مشتریان داخل کشور) و شماره ۰۲۱۶۶۷۳۳۸۸۰ ۹۸+ (برای مشتریان خارج از کشور) پاسخگوی مشتریان بانک و هموطنان است.

برندگان سی و هشتمین مرحله قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملی ایران مشخص شدند

سی و هشتمین مرحله قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملی ایران برگزار و اسامی برندگان این قرعه کشی مشخص شد.

قرعه کشی این دوره با حضور اعضای هیات نظارت متشکل از نمایندگان دادستانی کل کشور، وزارت امور اقتصادی و دارایی، بانک مرکزی و عضو هیات مدیره بانک ملی ایران برگزار شد.

دوره قرعه کشی از یکم مهرماه سال گذشته تا ۳۱ تیرماه امسال در نظر گرفته شده بود که به علت استقبال گسترده مشتریان، آخرین فرصت برای افتتاح حساب یا تکمیل موجودی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملی ایران و شرکت در قرعه کشی به مدت یک ماه تمدید شد.

باز بودن حساب و داشتن حداقل موجودی ۵۰۰ هزار ریالی در روز قرعه‌کشی شرایط لازم برای شرکت حساب‌ها در قرعه‌کشی و حفظ حداقل موجودی حساب به مبلغ ۵۰۰ هزار ریال به مدت ۳ ماه یا ۹۰ روز متوالی در طول دوره قرعه‌کشی و یا از زمان آخرین مهلت افتتاح حساب یا تکمیل موجودی ( ۳۱ مردادماه ۱۳۹۶ ) شرط لازم برای اعطای جوایز به برندگان حساب‌ها بود.

۸۹  جایزه یک میلیارد ریالی کمک هزینه خرید مسکن، جایزه بزرگ نقدی سی و هشتمین قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملی ایران است.

۲۸۹  کمک هزینه خرید خودروی داخلی هر یک به مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال، ۳۸۹ کمک هزینه خرید لوازم خانگی تولید داخل هر یک به مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال، ۹۸۹ کمک هزینه ازدواج هر یک به مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال، ۱۰۸۹ کمک هزینه تحصیلی هر کدام به مبلغ ۲۵ میلیون ریال، ۱۸۹ کمک هزینه سفر به عتبات عالیات هر کدام به مبلغ ۱۰ میلیون ریال و ۱۰۸۹ کمک هزینه خرید صنایع دستی هر کدام به مبلغ ۵ میلیون ریال بخشی دیگر از جوایز این دوره از حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملی ایران است.

همچنین در این دوره از قرعه کشی ۸۸۰ هزار و ۸۹ جایزه نقدی هر یک به ارزش ۷۰۰ هزار ریال برای مشتریان بانک در نظر گرفته شد. برای ۶۸۴ هزار و ۲۱۲ نفر از دارندگان حساب قرض الحسنه پس انداز بانک ملی ایران نیز در مجموع جوایزی به ارزش ۹۷۰ میلیارد و ۲۷۲ میلیون ریال در نظر گرفته شده است.

اسامی برندگان این مرحله از قرعه کشی در سایت بانک ملی ایران به نشانی www.bmi.ir قابل مشاهده است.

تعیین تکلیف ۶۶۵ میلیارد ریال اموال مازاد بانک ملی ایران در شش ماه

بانک ملی ایران در نیمه نخست امسال ۶۶۵ میلیارد ریال از املاک مازاد ملکی و تملیکی خود را تعیین تکلیف کرده است.

در شش ماه ابتدای سال جاری بیش از ۸۰ مورد از این املاک از طریق مزایده های سراسری، استانی، مذاکره و اقاله تعیین تکلیف شده است.

همچنین در راستای کمک به حفظ محیط زیست، دستورالعمل استفاده از انرژی های تجدیدپذیر در ساختمان ها و فعالیت های بانک ملی ایران تدوین شده است.

در ادامه این روند، همچنین طرح مدیریت و ممیزی انرژی و نیز الگوسازی و تدوین ضوابط ساختمان های بانک کلید خورد.

رشد ۱۵۵ درصدی خدمات ارز بازرگانی بانک ملی ایران

خدمات ارز بازرگانی ارائه شده توسط بانک ملی ایران در شش ماه ابتدای سال جاری ۱۵۵ درصد رشد کرد.

مجموع خدمات ارز بازرگانی بانک ملی ایران در بخش گشایش های اعتبارات، بروات اسنادی و حواله های ارزی صادره بابت واردات کالا در شش ماه ابتدای امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر تعداد بالغ بر ۸۸ درصد و از نظر مبلغ ۱۵۵ درصد رشد داشته است.

در این مدت، تعداد پنج هزار و ۸۰۴ فقره حواله وارده و صادره ارزی با حجم یک میلیارد و ۹۹۱ میلیون دلار کارسازی شده است.

پرداخت ۲۷۳ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کارگشایی

در شش ماه ابتدای امسال، تعداد ۲۷۳ هزار و ۷۹۲ فقره تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کارگشایی پرداخت شده است.

بانک کارگشایی در حالی از ابتدای فروردین ماه تا پایان شهریورماه امسال، بیش از دو هزار و ۶۸ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه پرداخت کرده که در مدت مشابه سال قبل این میزان یک هزار و ۸۱۴ میلیارد ریال بود و در سال جاری از رشد ۱۴ درصدی برخوردار شده است.

همچنین این بانک در نیمه اول امسال، تعداد ۱۹ هزار و ۹۸۱ فقره تسهیلات جعاله به ارزش حدود یک هزار و ۶۰۲ میلیارد ریال پرداخت کرده که رشد ۶۷ درصدی داشت. این رقم در سال قبل حدود ۴۳۶ میلیارد و ۱۸۷ میلیون ریال بوده که در ۶ هزار و ۶۰۶ فقره پرداخت شده است.

قابل ذکر است، بانک کارگشایی از واحدهای بانک ملی ایران با حدود ۹۰ سال قدمت است که با ۳ شعبه در تهران (کارگشایی مرکز، امیریه و امیر کبیر) و ۴۶ واحد در سراسر کشور در ازای ترهین طلاآلات به پرداخت تسهیلات قرض الحسنه جهت نیازهای ضروری متقاضیان اقدام می کند.

متقاضیان می توانند با در دست داشتن کارت ملی و شناسنامه به علاوه طلای قابل ترهین برای دریافت تسهیلات به شعب بانک کارگشایی در سراسر کشور مراجعه کنند.

میزان تسهیلات قرض الحسنه برای هر نفر حداکثر دو فقره سند ۱۰ میلیون ریالی در ازای ترهین ۷۲ گرم طلا در هر قرارداد و تسهیلات جعاله تا سقف ۱۰۰ میلیون ریال در ازای ترهین ۱۸۵ گرم طلا است.

بازپرداخت تسهیلات کارگشایی قرض الحسنه و جعاله در یک قسط و حداکثر تا یک سال انجام خواهد شد.

شعبه مرکزی این بانک در میدان محمدیه تهران قرار دارد.

حمایت نظام مند بانک ملی ایران از ایده پردازی خلاقانه کارکنان

در مراسم افتتاحیه دوره کارگاه آموزشی «پرورش خلاقیت و ایده پردازی» بانک ملی ایران، بر موضوع پرورش خلاقیت و ایده پردازی کارکنان و استفاده از استعدادهای نخبگان بانک به طور نظام مند تاکید شد.

خلاقیت، چیزی جز توانایی فرد برای خلق یک ارزش نیست و بقای هر سازمان نیز به وجود و استفاده از افراد خلاق و متفکر وابسته است؛ از این رو بانک ملی ایران معتقد است اگر افراد نخبه و خلاق و ایده پرداز در سازمان حضور نداشته باشند یا از توانایی آنها استفاده نشود، بدون شک سازمان حرکتی به جلو نخواهد داشت.

در دوره مذکور بر این موضوع تاکید شد که نظام پاداش کارکنان باید با خلاقیت و ایده پردازی آنها گره بخورد، چون در دوران کنونی، تنها سازمان هایی موفقند که بتوانند با ایده های نو، چالش های پیش رو را کنار بزنند.

حسن شهرآشوب مدیر امور طرح و برنامه بانک ملی ایران نیز در این مراسم حقیقت یابی، پالایش، ایده یابی، تجزیه و تحلیل داده ها، راه حل یابی و بازخوردگیری را از مراحل فرایند خلاقیت دانست و خاطرنشان کرد: توجه به نیروی انسانی خلاق از اولویت های مدیریت است.

وی ادامه داد: مهمترین انگیزه در آدمی، میل به مهم بودن است و از این رو ارزش گذاری برای افراد دارای ایده و خلاقیت، بسیار مهم است.

کارگاه آموزشی «پرورش خلاقیت و ایده پردازی» با هدف استفاده بهینه از توان و قابلیت های فکری کارکنان و پرورش قدرت خلاقیت آنها در ارائه پیشنهادهای راهبردی و موثر از امروز با حضور جمعی از مدیران و کارکنان بانک برگزار شد.

بیست و چهارمین جشنواره ورزشی کارکنان بانک ملی ایران به خط پایان رسید

مراسم اختتامیه بیست و چهارمین جشنواره ورزشی کارکنان بانک ملی ایران یادواره شهید مدافع حرم «محمدرضا سنجرانی» در مرکز آموزشی و رفاهی بابلسر برگزار شد.

این مسابقات که از ۲۱ مهرماه و با شرکت ۹۶۸ ورزشکار و در قالب ۱۴۲ تیم ورزشی در شش رشته ورزشی فوتسال، والیبال، تنیس روی میز، دو و میدانی ،شطرنج و شنا آغاز شده بود، امروز به ایستگاه آخر رسید.

در مراسم اختتامیه این مسابقات که روسای ادارات امور شعب استان های مازندران، گلستان و اصفهان و ورزشکاران شرکت کننده در آن حضور داشتند، پس از ارائه گزارشی توسط نجفی مسئول برگزاری مسابقات، لطیفی رئیس اداره کل رفاه و درمان بانک ملی ایران گفت: "هدف اصلی در این رقابت ها فقط برنده شدن و قهرمان شدن نبود، بلکه هدف اصلی آن ایجاد رفاقت، صمیمیت، نشاط و سرزندگی در بین کارکنان بود.”

 

وی اظهار امیدواری کرد: در دوره های آتی مسابقات با افزودن رشته های ورزشی بیشتر، این نشاط فراگیر شود.






منبع : بانک برتر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار