رضا قیاسی با تأکید بر اینکه احساس امنیت با پی بردن به ارزش امنیت حس می‌شود، تصریح کرد: مأموران بهداشت به ویژه کارکنان بهداشت محیط پاسبانان سلامت، نگهبانان امنیت و محافظان سلامت انسان‌ها و جامعه هستند.
کد خبر: ۵۱۷۸۰۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰ 01 November 2017
 به مناسبت روز جهانی بهداشت محیط
همایش گرامیداشت روز جهانی بهداشت محیط در همدان برگزار شد
شناسه خبر: 1561340 سرویس: استانها
۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۱
بهداشت محیط
همایش گرامیداشت روز جهانی بهداشت محیط با حضور کارکنان اداره بهداشت محیط استان همدان در همدان برگزار شد.

به گزارش تسنیم، همایش گرامیداشت روز جهانی بهداشت محیط ظهر امروز با حضور کارکنان بهداشت محیط استان همدان در سالن همایش‌های دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار همدان در این همایش با اشاره به اینکه امر بهداشت و اقدامات در این حوزه بر هیچ کسی پوشیده نیست اظهار داشت: امروز سلامت بشر درگرو تلاش‌های حوزه دانش بهداشت و درمان است.

وی با بیان اینکه امروزه تلاش‌های متعدد و دانش بشری در حوزه بهداشت و درمان سبب نادر شدن و یا کنترل برخی از بیماری‌ها نظیر طاعون، وبا، مالاریا و که سالیان سال سبب کشته شدن بسیاری از افراد جامعه می‌شد، افزود: به وجود آمدن برخی بیماری‌های جدید نیز انسان‌ها را وادار می‌کند تا از سلامتی خود مراقبت کنند اما بخش عمده‌ای از سلامت جامعه درگرو فعالیت کارکنان بهداشت محیط است.

رضا قیاسی با تأکید بر اینکه احساس امنیت با پی بردن به ارزش امنیت حس می‌شود، تصریح کرد: مأموران بهداشت به ویژه کارکنان بهداشت محیط پاسبانان سلامت، نگهبانان امنیت و محافظان سلامت انسان‌ها و جامعه هستند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار همدان با اشاره به اینکه تنها هنگام به خطر افتادن جسم قدر سلامتی را می‌دانیم، بیان کرد: مردم نیروی انتظامی، وزارت بهداشت و غیره اعتماد دارند و بخش عمده‌ای از امنیت، سلامت و بهداشت خود را به حاکمیت واگذار کرده‌اند که حاکمیت همان نیروی خادم در بهداشت محیط و نیروهای انتظامی هستند.

مدیر سلامت محیط و کار استان همدان با اشاره به اینکه در حوزه بهداشت محیط و بهداشت حرفه‌ای با تمامی کم و کاستی‌های موجود با حداکثر توان و انرژی اقدامات انجام می‌شود، اظهار داشت: حوزه بهداشت محیط حوزه بسیار مهمی در سلامت افراد جامعه است.

وی با بیان اینکه کارکنان بهداشت محیط در طول سال زحمات زیادی را متحمل می‌شوند، عنوان کرد: عمده فعالیت‌های کارکنان در ساعات غیر اداری است.

حسینعلی نوروزی با تأکید بر اینکه در ایام تاسوعا و عاشورا کارکنان بهداشت محیط با تلاش‌های متعدد وظیفه سنگینی به عهده داشتند، تصریح کرد: تدارکات لازم در خصوص ایام اربعین در نظر گرفته شده است.

مدیر سلامت محیط و کار استان همدان با اشاره به اینکه در گسترده خدمات بهداشت محیط و حرفه‌ای روزبه‌روز تعداد واحدهای صنفی، کارخانه‌ها و کارگاه‌های تولیدی رو به افزایش است و اما محدوده خدمات همان است، گفت: در این خصوص علوم پزشکی سیاست بهره‌گیری از بخش خصوصی بهداشت محیط و حرفه‌ای را در پیش گرفتند و اولین قدم به کارگیری دانش‌آموختگان و ایجاد دفاتر خدمات پزشکی بود.

نوروزی عنوان کرد: صدور کارت تندرستی و بهره‌گیری از پتانسیل‌های موجود در راستای صدور این کارت از دیگر اقدامات انجام شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار