مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری قزوین:
مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری قزوین گفت: سرمایه‌گذاری بر روی سلامت جامعه موجب کاهش آسیب‌های جامعه می‌شود و این امر به جز با توجه به سلامت بانوان جامعه محقق نمی‌شود.
کد خبر: ۵۱۹۰۶۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۳ 04 November 2017
به گزارش تابتاک از قزوین، مریم بیدخام  در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان اینکه در دولت دوازدهم (دولت تدبیر و امید) نقش بانوان پررنگ‌تر شده است، اظهار داشت: سرمایه‌گذاری بر روی سلامت جامعه موجب کاهش آسیب‌های جامعه می‌شود و این امر به جز با توجه به سلامت بانوان جامعه محقق نمی‌شود.

وی با حضور در برنامه فرهنگی ورزشی بانوان شاغل در دانشگاه علوم پزشکی قزوین عنوان کرد: به دلیل اهمیت سلامت بانوان جامعه «هفته ملی سلامت زنان» در نظر گرفته شده است و ورزش از ارکان اساسی در سلامت آنان به حساب می‌آید.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری قزوین گفت: هر اندازه بانوان جامعه سالم، پر انرژی، شاد و بانشاط باشند علاوه بر خانواده‌های آنان جامعه هم بانشاط هستند و برنامه‌هایی به صورت پیاده‌روی یا ورزش‌های گروهی بانوان می‌توانند جامعه را در رسانیدن به این هدف سوق دهند.

بیدخام با توجه به نقش بانوان در جامعه عنوان کرد: در حال حاضر بانوان 60 تا 70 درصد از رشته‌های دانشگاهی را به خود اختصاص داده‌ و توانسته‌اند در عرصه‌های مختلف علمی موفق عمل کنند و با توجه به آمارهای موجود از چهار سال گذشته تاکنون تعداد بانوان شاغل در عرصه‌های مختلف درمان افزایش پیدا کرده است.

وی ادامه داد: سرمایه اجتماعی جامعه فقط منابع مالی و انسانی نیست و اعتماد متقابل بین دولت و مردم مهم‌ترین سرمایه است و بانوان توانمند یک نوع از سرمایه‌های اجتماعی به حساب می‌آیند و آنان نیاز به حمایت و پشتیبانی دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار