بررسی روزنامه های اصفهان در روز سه شنبه
روزنامه های اصفهان در شماره امروز خود به بررسی مسائل مختلف استان و کشور پرداختند.
کد خبر: ۵۱۹۷۵
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۰ 23 June 2015
به گزارش تابناک اصفهان، روزنامه های اصفهان در شماره امروز خود به بررسی مسائل مختلف استان و کشور پرداختند.

روزنامه اصفهان زیبا در گزارشی درباره برنامه ریزی برنامه های فرهنگی خانواده محور نوشت: در شهر گذرهای فرهنگی و هنری در بوستان های اصفهان ایجاد می‌شود.
برنامه ریزی فعالیت های فرهنگی برای همه شهروندان رویکرد اصلی مدیریت شهر اصفهان است و برنامه های فرهنگی در این کلانشهر خانواده محورپیش بینی شده است و بر اساس این رویکرد، گذرهای فرهنگی و هنری در بوستان های اصفهان ایجاد می‌شود و در این گذرها برنامه های مختلف فرهنگی و هنری به‌صورت دایمی اجرا می‌شود و همه امکانات فرهنگی و هنری که می تواند در فضاهای شهری قرار بگیرد، در این گذرها پیش بینی می‌شود .
پیش بینی بر نامه های فرهنگی خانواده محور
مدیر فرهنگی و تفریحی شهرداری اصفهان عنوان کرد: برنامه های فرهنگی در اصفهان خانواده محورپیش بینی شده و این برنامه ها در فضاهای قابل استفاده برای همه اعضای خانواده بر نامه ریز ی شده است.
سلطانزاده با اشاره به اینکه اصفهان با تلاش بسیار سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اصفهان از بوستان های خوبی بر خوردار است،عنوان کرد:یکی از 
علاقه مندی های خانوادهای اصفهانی گذراندن اوقات فراغت در کنار یکدیگر در بو ستان هاست .
بوستان های اصفهان برای میز بانی خانواده ها آماده می‌شود
مدیر فرهنگی و تفریحی شهرداری اصفهان یکی از برنامه های سال 94 حوزه فرهنگی و اجتماعی شهر اصفهان را ،آماده کردن فضای بوستان ها برای میزبانی خانواده ها و فراهم کردن ا مکانات در پارک ها دانست.
کیفیت بو ستان های اصفهان ارتقا می یابد
وی بابیان اینکه طرح ارتقای کیفی بوستان ها مورد توجه قرارگرفته است ، عنوان کرد: ارتقای کیفیت بوستان های اصفهان در بودجه امسال پیش بینی شده است.
سلطانزاده با تأکید بر اینکه کیفیت بسیاری از بوستان ها در مناطق 15 گانه شهر اصفهان ارتقا می یابد، گفت:در بوستان های اصفهان فضایی ایجاد می‌شود که پاسخگوی نیاز خانواده ها باشد و آن‌ها بتوانند اوقات لذت بخشی را در بوستان ها سپری کنند. مدیر فرهنگی و تفریحی شهرداری اصفهان گفت: باید همه امکانات لازم برای فضای گذران یک خانواده از صبح تا بعد از ظهر در بوستان ها فراهم شود و برنامه های فرهنگی،هنری و تفریحی نیز پیش بینی شود تا فضایی شاد و متنوع فراهم شود.وی از ایجاد گذرهای فرهنگی و هنری در بوستان های اصفهان خبرداد وگفت:در این گذرها بر نامه های مختلف فرهنگی و هنری به‌صورت دایمی اجرا می‌شود و همه امکانات فرهنگی و هنری که می تواند در فضاهای شهری قرار بگیرد در این گذرها پیش بینی می‌شود.
احداث پردیس های فرهنگی،هنری و تفریحی خانواده محور در اصفهان
مدیر فرهنگی و تفریحی شهرداری اصفهان گفت که پردیس های فرهنگی،هنری و تفریحی خانواده محور در شهر اصفهان احداث می‌شود و اکنون مقدمات احداث این پردیس ها فراهم شده است. سلطانزاده با بیان اینکه تملک زمین برای پردیس های فرهنگی،هنری و تفریحی خانواده محور در شهر اصفهان آغاز شده است،عنوان کرد:اولین پردیس فرهنگی،هنری و تفریحی خانواده محور در شهر اصفهان امسال در منطقه 12 احداث می‌شود. مدیر فرهنگی و تفریحی شهرداری اصفهان گفت:پردیس ها مجموعه ای متشکل ازبخش های مختلف فرهنگی،ورزشی،هنری و تفریحی هستند که درکنار یکدیگر قرارگرفته اند و با تنوعی که دارند سلایق مختلف همه اعضای خانواده را پاسخگو هستند و همه افراد خانواده می توانند از امکانات پردیس ها استفاده کنند.
فضاهای تفریحی و گردشگری اصفهان در اختیار شهروندان
سلطانزاده با بیان اینکه تابستان و اوقات فراغت این فصل، فرصتی در اختیار شهروندان می گذارد تا ازفضاهای تفریحی شهراستفاده کنند،عنوان کرد:شهروندان می توانند با حضور در فضاهای تفریحی نظیر ناژوان ، صفه و شهر رویاها تابستان خوب و پر نشاطی را سپری کنند.به گفته وی موزه حمام علیقلی آقا،موزه حمام رهنان و عصارخانه شاهی نیز از فضاهای گردشگری اصفهان هستند که شهروندان می توانند از آن‌ها استفاده کنند .مدیر فرهنگی و تفریحی شهرداری اصفهان گفت که اطلاعات مربوط به فضاهای فرهنگی،هنری و تفریحی شهرداری اصفهان از طریق پرتال شهرداری اصفهان در اختیار شهروندان قرار دارد.
بر گزاری جام مولای عرشیان و شب های آسمانی
سلطانزاده به دو برنامه ای که در شب های ماه رمضان در اصفهان بر گزار می‌شود، اشاره کرد وافزود:جام مولای عرشیان در 9 رشته درماه رمضان برگزار می‌شود و 15 ورزشگاه شهر اصفهان درگیر مسابقات جام مولای عرشیان هستند .مدیر فرهنگی و تفریحی شهرداری اصفهان گفت: جام مولای عرشیان از 5 رمضان آغاز شده است و پیش بینی می‌شود 4 تا 5 هزار شهرونداصفهانی در این مسابقات شرکت کنند و در رشته فوتسال 240 تیم دراین مسابقات شرکت می کنند. وی برگزاری جشن قرآنی، شب های آسمانی در فضاهای عمومی محلات اصفهان رااز دیگر برنامه های ماه رمضان اعلام کرد و افزود: از برنامه جشن قرآنی استقبال خوبی شده است.
هر شب یک تئاتر به روی صحنه می رود
به گفته سلطانزاده هر شب یک تئاتر در تالار هنر روی صحنه می رود و بر نامه اجرای موسیقی پنجشنبه ها و جمعه هادر هنرسرای خورشید بر گزار می‌شود .
بر گزاری هفته های گردشگری و تورهای گردشگری در تابستان
مدیر فرهنگی و تفریحی شهرداری اصفهان گفت: هفته های گردشگری از دیگر برنامه هایی است که در تابستان نیز بر گزار می‌شود و شهروندان اصفهانی می توانند در این برنامه ها شرکت کنند و تورهای گردشگری نیز بر گزار می‌شود.
بر گزاری اردو های رصدی خارج از شهر
وی با بیان اینکه علاقه مندان به نجوم می توانند به‌صورت خانوادگی دربرنامه های نجوم شرکت کنند،گفت: اردو های رصدی خارج از شهر به‌صورت خانوادگی پیش بینی شده و امکان رصد درمحلات شهر نیزفراهم شدهکه شهروندان می توانند دراین بر نامه ها شرکت کنند.
بر گزاری جشنواره تفریحی «تابستان به توان دو»
مدیر فرهنگی و تفریحی شهرداری اصفهان از برگزاری جشنواره تفریحی «تابستان به توان دو» پس از ماه رمضان در اصفهان خبر داد و گفت: مجموعه ای ا ز برنامه های تفریحی محور این جشنواره است.
برنامه ریزی برنامه های فرهنگی برای همه شهروندان رویکرد اصلی است
سلطانزاده گفت: مراکز فرهنگی و تفریحی که در شهر اصفهان فعال هستند، برای استفاده همه اقشار پیش بینی شده‌اند و در برنامه ریزی های فرهنگی در اصفهآن‌همه گروه ها مورد توجه قرارگرفته اند، اما مجموعه های اختصاصی کودکان،نو جوانان و بانوان نیز در شهر پیش بینی شده است.مدیر فرهنگی و تفریحی شهرداری اصفهان تأکید کرد : برنامه ریزی فعالیت های فرهنگی برای همه شهروندان در سنین مختلف رویکرد اصلی است.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار