در نشست بررسی مشکلات پزشکان گچساران مطرح شد
این پزشک متخصص اظهار داشت: چرا بسته سلامت ۱۵ ماه عقب است و تا کنون پرداخت نشده است که ازمدیریت علوم پزشکی استان انتظار می رود که تلاش و جدیت بیشتری در این مورد داشته باشد و از مرکز کشور مطالبات ما را بگیرد.
کد خبر: ۵۳۳۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴ 03 December 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، نشست بررسی مشکلات پزشکان متخصص شهرستان گچساران با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، معاونین، مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران، رئیس بیمارستان شهید رجایی، رئیس درمانگاه شفاء، رئیس بیمارستان بی بی حکیمه(س) مدیر شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه و جمعی از پزشکان متخصص شهرستان در سالن اجتماعات اداره بهداشت و درمان گچساران برگزار شد.
در این نشست دکتر رحمت الله تاجگردون متخصص اطفال به نمایندگی از پزشکان معترض به مشکلات و معضلات طرح نظام سلامت و همچنین به تقاضا و مطالبات پزشکان متخصص شهرستان گچساران پرداخت.
تاجگردون عنوان کرد: اعتراض و انتقاد پزشکان متخصص شهرستان گچساران بصورت صنفی بوده و به آن جنجال سیاسی ندادیم و حاشیه درست نکردیم .
وی با اشاره به اینکه در این اعتراض، عزت پزشک مطرح است و دریافت حقوق، ابتدایی ترین حق یک پزشک است، افزود: پزشکان متخصص شهرستان گچساران ۶ ماه حقوق و ۱۵ ماه کارانه خود را دریافت نکرده اند.
تاجگردون در ادامه بیان کرد: اگر پرداخت ها(حقوق وکارانه) در کل کشور بدین شکل باشد ما اعتراضی نداریم چون اشکال از سیستم است اما ما شاهد آن هستیم که بقیه استان ها در پرداخت ها جلوتر ما هستند مگر استان های دیگر تافته جدا بافته هستند؟
این پزشک متخصص اظهار داشت: چرا بسته سلامت ۱۵ ماه عقب است و تا کنون پرداخت نشده است که ازمدیریت علوم پزشکی استان انتظار می رود که تلاش و جدیت بیشتری در این مورد داشته باشد و از مرکز کشور مطالبات ما را بگیرد.
تاجگردون در پایان عنوان کرد: فکر نکنم در کشورهای قحطی زده شاخ آفریقا هم، پرداخت حقوق پزشک به این صورت باشد.اما با این حال پزشکان شهرستان گچساران مانند یک شیر هستند و در گرمای بالای ۵۰ درجه کار کردند و سالها تحمل کردند و ناله نزدند ولی الان فشار زیادی به آنان وارده شده که اعتراض کردند.
در ادامه رئیس علوم پزشکی استان در گفتگو با کبنانیوز در مورد اعتراض پزشکان متخصص شهرستان گچساران و چاره اندیشی در این مورد، اظهار داشت: مبالغ خوبی از سازمان های بیمه گر وصول شده که بزودی به پزشکان متخصص پرداخت می شود.
اورنگ ایلامی عنوان کرد: از صبر و تحمل پزشکان متخصص شهرستان گچساران تشکر و قدردانی می کنیم.
گفتنی است: نشست پزشکان متخصص و مسئولان علوم پزشکی استان و شهرستان بیش از دو ساعت بطول انجامید که پایگاه خبری کبنانیوز با رعایت اخلاق رسانه ای و حرفه ای خود از مطرح کردن بحث های درون سازمانی مطرح شده در این نشست خود داری کرده و اعلام میداریم این پایگاه همچون گذشته صدای جامعه پزشکی، پرستاران و کارگران می باشد و اعتقاد داریم در این شهر سرمایه های عظیم پزشکی چون دکتر غضنفری، محمدی،رنجبر، اسدی،حیدرپور، عکاشه،صیدی، تاجگردون، دهدشتی،گرامی زاده،خانم دکتر حافظ قرآن، بخشایی، وهابی، کرمی، ایزدپناه و… وجود دارد که با احساس دلسوزی و با تمام توان به شهروندان گچسارانی خدمت می کنند.
گزارش: حبیب قلندری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار