رئیس اداره بهداشت آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: ساماندهی بوفه‎های مدارس در استان کرمانشاه از لحاظ سازمانی بر عهده سازمان دانش‎آموزی است.
کد خبر: ۵۳۵۷۴۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳ 09 December 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از تسنیم، شیرزاد احسانخواه ، با بیان اینکه ماهیانه از بوفه‎های مدارس بازرسی به عمل می‎آید، اظهار داشت: با این وجود از لحاظ اجرایی ساماندهی بوفه‎ها بر عهده سازمان دانش‎آموزی است.

رئیس اداره بهداشت آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه تمامی بوفه‎داران ملزم به دریافت کارت سلامت هستند، گفت: کارشناسان بهداشت و مراقبان سلامت بر اقلام توزیعی در اینبوفه‎ها و محیط عرضه مواد غذایی در داخل مدارس نظارت دارند.

احسانخواه با اشاره به اینکه شماره تماس کارشناسان بهداشت آموزش و پرورش در بوفه‌ها نصب شده است، بیان کرد: یک گروه متشکل از کارشناسان آموزش و پرورش، سازمان دانش‌آموزی، کارشناس بهداشت محیط و بازرسی آموزش و پرورش کار نظارت بر سلامت بوفه‌ها را برعهده دارند.

وی با بیان اینکه سلامت مواد غذایی موضوع مهمی است و باید مفید بودن رژیم غذایی برای سلامت دانش‌آموزان مورد بررسی قرار گیرد و دانش‌آموزان با مواد غذایی مضر آشنا شوند، اظهار کرد: باید فرهنگ تغذیه سالم میان خانواده‌ها ترویج یابد و براساس استانداردهای سلامت باید دانش‌آموزان از غذای کم چرب، کم شیرین و کم نمک استفاده کنند.


منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار