مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم مطرح کرد
مدیرعامل سازمان پارک‌ها وفضای سبز شهرداری قم گفت: نخستين سايت دائمي نمايشگاه توليد و عرضه گل و گياه تا پايان امسال در بوستان شهید بنیادی راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۵۴۰۰۹۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶ 18 December 2017
به گزارش تابناک قم، پیام جوادیان از راه اندازی نخستین سایت دائمی نمایشگاه تولید و عرضه گل و گیاه در بوستان شهید بنیادی خبر داد و گفت: این سایت شامل نمایشگاه تولید و عرضه گل‌های آپارتمانی، گل‌های شاخه بریده، گیاه شناسی، کلینیک گیاه پزشکی، پرورش ماهیان آب شور و شیرین، کاکتوس‌ها، شهربازی و ابزارآلات کشاورزی است.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه دائمی توسط بخش خصوصی ساخته می‌شود، عنوان کرد: اعتبار تخصیص یافته برای بخش عمرانی این پروژه یک میلیارد تومان و برای بخش گل و گیاه حداقل ۵۰۰ میلیون تومان است.

جوادیان با تاکید بر اینکه برنامه داریم از این پروژه تا عید نوروز بهره‌برداری شود، خاطرنشان کرد: این سایت دائمی همچنین قابلیت برگزاری نمایشگاه‌های فصلی را هم دارا است.

وی با بیان اینکه فعالیت گلخانه‌ها در مناطق مختلف شهری ادامه دارد، افزود: این سایت دائمی به عنوان نخستین نمایشگاه دائمی و محلی برای عرضه و تولید گل و گیاه شهر در طول سال احداث می‌شود.

جوادیان با اشاره به تولید گل‌های فصلی و گیاهان متناسب با اقلیم در شهر قم، اظهار کرد: طی سال‌های اخیر رویکرد سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری به این سمت رفته که تنها گونه‌های سازگار با اقلیم شهر قم را تولید و در پروژه‌های شهری کاشت داشته باشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مهناز فدایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
باسلام میخواستم واردسایت پرورش گل وگیاه بطور دایم باشم ممنون از لطف وتوجه شما
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار