همراه خبرداد:
تابناک: مدیر شورای اجرایی عاشوراییان گفت: مجموعه فرهنگی عاشوراییان نخستین جشنواره نوجوان موفق اصفهان را برگزار می کند.
کد خبر: ۵۴۲۹
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۶ 16 February 2015

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی مجموعه فرهنگی عاشوراییان،سید حمیدرضا همراه در این باره اظهار داشت: این مجموعه نخستین جشنواره نوجوان موفق اصفهان را برگزار می کند.

وی ادامه داد: اردیبهشت ماه سال ۹۴ نوجوانان مقطع متوسطه (دبیرستان دوره اول) در عرصه های مختلف علمی، ورزشی، هنری و مهارتی در این جشنواره به رقابت پرداخته و پس از ارزیابی شایسته ی تقدیر و تجلیل خواهند شد. این جشنواره در راستای افق و چشم انداز این مجموعه فرهنگی خواهد بود که قرار است تا سال ۱۴۰۰ به عنوان یک برند دینی در بین دانش آموزان مقطع متوسطه شناخته شود.

مدیر شورای اجرایی عاشوراییان افزود: نخستین جشنواره نوجوان موفق اردیبهشت ماه سال آینده و به همت نهاد اجتماعی مجموعه در شهر اصفهان برگزار می گردد که مخاطبان آن نوجوانان مقطع متوسطه (دبیرستان دوره اول ) هستند.

وی گفت: نوجوانان اصفهانی در عرصه های مختلف علمی، ورزشی، هنری، مهارتی و اجتماعی جشنواره به رقابت پرداخته و پس از ارزیابی در مراحل مختلف، در مراسم با شکوهی مورد تقدیر و تجلیل مسئولین و چهره های دوست داشتنی نوجوانان قرار خواهند گرفت.

همراه تصریح داشت: مراحل ثبت نام اولیه شرکت کنندگان نوجوان در این جشنواره از طریق سایت مجموعه فرهنگی عاشوراییان و یا حضور در دبیرخانه است که عرصه رقابتی خودشان را معین می نمایند و پس از آن آثار خود را به دبیرخانه ارسال می کنند. به علاوه آئین نامه های اجرایی جشنواره، عرصه ها و ملاک های ارزیابی و آدرس دبیرخانه از طریق مدارس به نوجوانان دختر و پسر اطلاع رسانی خواهد شد.

وی اظهار داشت: همچنین شرکت در مصاحبه حضوری و امتحان کتبی مراحل بعدی جشنواره است که توسط نهاد تربیت مجموعه فرهنگی عاشورائیان اجرا می گردد.

مدیر شورای اجرایی عاشوراییان خاطر نشان کردند: داوری و ارزیابی انتخاب نوجوان برتر در هر عرصه انجام می پذیرد و تقدیر، اهدای نشان و جوایز از برنامه های اختتامیه این جشنواره خواهد بود که در ادامه این مسیر، از کلیه دانش آموزان جهت شرکت در بهشت دانش آموزی که توسط نهاد هیئت مجموعه عاشوراییان اجرا می گردد دعوت به عمل می آید.

وی اضافه کرد: بهشت دانش آموزی از ابتدای سال ۹۴ به صورت هفتگی و با برنامه های متنوع ویژه ی نوجوانان برگزار خواهد شد.
 

بیشتر بخوانید:
 
 


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار