معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس:انتقاد در همه امور کشور حق مردم است و ما معتقدیم حکومت و کشور متعلق به مردم است و مردم باید آنچه می‌خواهند را به خوبی بیان کنند.
کد خبر: ۵۴۷۳۳۸
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸ 03 January 2018


تابناک فارس به نقل از ایرنا:هادی پژوهش جهرمی روز چهارشنبه افزود: برخی جریان ها مانند سلطنت طلب و جریان نفاق که امتحانشان را نزد مردم پس داده و مردود شده اند و برخی شیخ نشین های حاشیه خلیج فارس هم خواستار ایران ضعیف و چند تکه هستند چرا که آنها اقتدار ایران را نمی خواهند و به دنبال این هستند که ناکامی هایی را که در منطقه داشته اند اینگونه جبران کنند.
وی با اشاره به ناآرامی های یک هفته اخیر در برخی شهرهای کشور اظهار کرد: باید مراقبت کنیم که بازیچه دست این جریانات نشویم و ناخواسته به مجری طرح ها و القائات سازمان های جاسوسی دشمن تبدیل نشویم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در ادامه بر ضرورت گام برداشتن مدیران دستگاه ها در راستای تحقق خواسته ها و مطالبات مردم تاکید کرد و گفت: مردم صاحبان اصلی کشور و انقلاب هستند و این شعار نیست و همه موظفیم هر حرفی که مردم دارند بشنویم.
پژوهش جهرمی ادامه داد: امروز مردم در حوزه معیشتی و اداری گلایه مند هستند و باید این گلایه ها را شنید و نسبت به پاسخگویی مناسب و رفع آنها اقدام کرد.
معاون استانداری فارس گفت: در جریان بیان این خواسته ها به ویژه جوانان ما باید مراقب باشند که بازیچه دست عواملی که در بیرون از کشور نشسته اند و عوامل نفوذی داخل کشور که ردپای آنها در این اتفاقات دیده شده و هدفشان پیاده سازی طرح های سازمان های جاسوسی است قرار نگیرند.
پژوهش جهرمی اظهار کرد: ما نیز به عنوان مسئولان دولتی باید مراقبت کنیم و مشکلات مردم را ببینیم و به دنبال حل آن باشیم و در فساد اداری و اقتصاد که بیشترین گلایه مردم است رسیدگی و نسبت به حل آنها اقدام کنیم.
فراخوان‌های مشکوک برای تجمع اعتراضی که با موج‌سواری بر برخی نارضایتی‌ها از مسائل اقتصادی و مشکلات موسسات مالی و اعتباری طی یک هفته گذشته در فضای مجازی از سوی عواملی در خارج از کشور سازماندهی می‌شد در مواجهه با 'نه ملی'‌ در حال فروکش کردن کامل است.
حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری دهم دی ماه جاری در نشست هیات دولت در مورد وقایع اخیر اظهار داشت: طبق قانون اساسی و حقوق شهروندی، مردم در بیان انتقادات و حتی اعتراض‌شان کاملا آزاد هستند، اما در عین حال باید توجه کنیم که نحوه انتقاد و اعتراض باید به گونه‌ای باشد که پایان آن منتهی به بهتر شدن شرایط کشور و زندگی مردم شود.
رئیس جمهوری گفت: مردم نسبت به اینکه باید با فساد مبارزه جدی‌تر شود و اینکه برخی چرا مسایل به خوبی برای آنان تبیین نمی‌شود، نقد دارند. انتقاد در همه امور کشور حق مردم است و ما معتقدیم حکومت و کشور متعلق به مردم است و مردم باید آنچه می‌خواهند را به خوبی بیان کنند.
روحانی با اشاره به مواضع ترامپ رئیس جمهوری آمریکا نسبت به تجمعات اخیر گفت: این آقایی که امروز در آمریکا می‌خواهد با مردم ما همدردی کند، یادش رفته که چند ماه پیش ملت ایران را تروریست نامید. این آدمی که سر تا پایش علیه ملت ایران است حق ندارد برای مردم ایران دلسوزی کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار