مشاور مدیرکل کمیته امداد قزوین حبر داد
مشاور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین گفت: در حال حاضر 270 پرستار در طرح اکرام ایتام این نهاد مشارکت دارند و به یتیم تحت حمایت خود کمک مالی ارائه می‌کنند.
کد خبر: ۵۵۶۵۱۶
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵ 24 January 2018

 به گزارش خبرگزاری تابناک از قزوین، به نقل از سایت خبری کمیته امداد، همزمان با روز پرستار امدادگران با مشاور مدیرکل کمیته امداد استان قزوین، رئیس اداره شبکه‌های مردمی، رئیس اداره بهداشت درمان و تعدادی از امدادگران با حضور در بیمارستان‌های دولتی و خصوصی و همچنین دفتر نظام پرستاری استان ضمن تقدیم گل، شیرینی و لوح تقدیر، سالروز میلاد حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار را تبریک گفتند.

علی حیدری مشاور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین در این بازدید ضمن تبریک روز پرستار اظهار داشت: پرستاری، از آغازین لحظات طلوع اسلام، به صورت حرفه ای مقدس مطرح بوده است، تاریخ اسلام از پرستارانی چون اُم‌سَلَمه، رَبیع، ام‌سَنان، لیلا غفاری و در رأس همه آن‌ها، حضرت فاطمه و حضرت زینب(س) نام می برد.

وی ادامه داد: اینان با کمال اخلاص و حفظ حریم عفاف و نجابت، به بیمار داری و معالجه مجروحان می‌پرداختند، حضرت زینب(س)، آن وارث معدن عاطفه و شجاعت فاطمی، مقام پرستار را در دشت نینوا چنان اعتبار بخشید که امروز، روز پرستار، به زاد روز آن بانوی بزرگ، شکوه و عظمت یافته است.

مشاور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین افزود: تاریخ انقلاب اسلامی هم شاهد جانفشانی و از خودگذشتگی‌های پرستاران رشیدی است که وظیفه امداد رزمندگان غیور میهن اسلامی را به عهده داشتند.

حیدری عنوان کرد: پرستاران تنها در عرصه پرستاری از بیماران حضور مؤثر ندارند بلکه در یاری نیازمندان هم در کنار امدادگران حضور برجسته‌ای دارند.

این مسؤول اعلام کرد: در حال حاضر 270 پرستار در طرح اکرام ایتام این نهاد مشارکت دارند و به یتیم تحت حمایت خود کمک مالی ارائه می‌کنند.

مشاور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین یادآور شد: امروز افتخار کمیته امداد بر این است که با ایجاد اعتماد در میان اقشار مختلف مردم حلقه واسط اغنیا و فقرا شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار