فرماندار قزوین مطرح کرد
فرماندار قزوین گفت: کشور ما امروز به کارهای جهادی در حوزه پژوهش و فناوری احتیاج فراوانی دارد و جهاد دانشگاهی هم توانسته نشان دهد که در حوزه‌های مختلف از جمله در بحث درمان ناباروری در استان قزوین کارهای اساسی صورت گرفته است.
کد خبر: ۵۵۸۵۴۱
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۸ 28 January 2018

 به گزارش تابناک قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، سیدعلی موسوی‌موینی فرماندار قزوین پیش از ظهر امروز در دیدار با سرپرست، معاون فرهنگی و برخی مدیران جهاد دانشگاهی قزوین اظهار داشت: کار شما در جهاد دانشگاهی یک کار خیر، نو و اساسی است و توانسته‌اید نشان دهید که در حوزه‌های مختلف از جمله در بحث درمان ناباروری در استان قزوین کارهای اساسی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: این یک نمونه از کارهای اساسی و مفید جهاد دانشگاهی در استان قزوین بوده و در حل دغدغه‌های جمعیتی مورد نظر مقام معظم رهبری و دولت محترم اثرگذار است و ما اکنون در استان به این دست اقدامات احتیاج داریم.

فرماندار قزوین با اشاره به کارهای کلان جهاد دانشگاهی در حوزه‌های پژوهشی در سطح کشور عنوان کرد: پژوهشگاه رویان هم امروز یک کار بزرگ و قابل افتخار است که به پیشرفت‌های روزآمد دنیا هم تنه می‌زند و کشور ما امروز به این طیف کارهای جهادی در حوزه پژوهش و فناوری احتیاج وافر دارد و این مهم با کار جهادی و خالصانه برای مردم حاصل می‌شود.

موسوی ادامه داد: رمز موفقیت در کارها این است که انسان با هر تفکری که از نوع جریان‌های سیاسی دارد اما نیت و کارش برای پیشرفت و توسعه پایدار کشور باشد.

این مسؤول به اعتبارات سالیانه شهرستان قزوین اشاره کرد و گفت: امسال حدود 60 میلیارد تومان اعتبارات شهرستان در قالب پروژه‌های مختلف عمرانی، پزشکی، زیربنایی، پژوهشی و غیره است که جهاد دانشگاهی هم می‌تواند با انجام بررسی‌های لازم سهم خود را در پیشبرد این پروژه‌ها به دست بیاورد.

فرماندار قزوین در پایان این نشست در جهت احداث ساختمان جهاد دانشگاهی و اختصاص کمک مالی برای این پروژه در سال 97 و همچنین اعطای پروژه‌های قابل‌اجرا توسط جهاد دانشگاهی قول مساعد داد.

* می‌توانیم دانش فنی موردنیاز در هر حوزه‌ای را وارد قزوین کنیم

سرپرست جهاد دانشگاهی هم در این دیدار ضمن بیان گزارشی از دستاوردهای جهاد دانشگاهی در طول فعالیت خود در استان قزوین به ظرفیت‌های گوناگون این مجموعه در حوزه‌های پژوهش و درمان، آموزش و فرهنگی اشاره کرد و افزود: باوجود انجام کارهای بزرگ در دوره‌های مختلف، به دنبال مأموریت‌های جدید بوده و در صدد هستیم در استان قزوین یکی از بال‌های دولت و کمک‌حال آن در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی باشیم.

فرشاد پیله‌چی ضمن تأکید بر سراسری بودن دانش فنی در جهاد دانشگاهی مطرح کرد: ما می‌توانیم هر حوزه تخصصی که نیاز باشد در استان قزوین ورود کنیم و دانش فنی موجود در جهاد دانشگاهی را به‌سادگی در استان قزوین وارد کنیم و با این ویژگی مطمئن هستیم امکان ایجاد شرایط مطلوب به‌ویژه در حوزه‌های درمانی و پژوهشی در استان قزوین وجود دارد.

سرپرست جهاد دانشگاهی عنوان کرد: دولت می‌تواند در استان قزوین از این ظرفیت ویژه جهاد دانشگاهی بیشتر استفاده کند، چراکه همکاری‌هایی که امروز با دانشگاه علوم پزشکی و سایر نهادها درزمینه‌ی ایجاد مرکز جامع طب تسکینی، مرکز جامع درمان سرطان سینه، مرکز توان‌بخشی و غیره در استان قزوین شکل‌گرفته به‌ زودی شاهد رخدادهای خوبی در استان هستیم که هم مشکلات مردم را مرتفع می‌کند و هم می‌تواند ایجاد اشتغال کند.

سرپرست جهاد دانشگاهی استان قزوین در پایان از فرماندار قزوین جهت بازدید از دستاوردهای جهاد دانشگاهی دعوت کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار