فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه اعلام کرد که در ده ماه گذشته ۵ هزار و ۱۶۴ جام قلیان از قلیانسرا‌های سطح شهر جمع آوری شده است.
کد خبر: ۵۵۸۶۰۱
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۵ 29 January 2018

به گزارش تابناک به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سرهنگ "حسین براری " توضیح داد: این قلیان‌ها در پی اجرای طرح‌های مختلف ارتقای امنیت اجتماعی با هماهنگی دستگاه قضایی، اداره بهداشت و شهرداری جمع آوری و روز گذشته نیز با حضور مسئولین شهرستان امحاء شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه اجرای این طرح رضایت شهروندان را به دنبال داشت، گفت: این قلیان سرا‌ها به محل تجمع افراد بزهکار تبدیل شده بودند و برای اهالی محل ایجاد مزاحمت می‌کردند.

سرهنگ براری تاکید کرد: در راستای تقویت احساس امنیت در میان شهروندان، طرح ارتقای امنیت اجتماعی به صورت مداوم در سطح شهرستان کرمانشاه اجرا می‌شود.

وی توضیح داد: تجمع افراد ناباب در قلیان سرا‌ها ضمن ایجاد ناامنی، چهره شهر را نیز مخدوش خواهد کرد، از این رو طرح مقابله با قلیان سرا‌ها به منظور ایجاد احساس آرامش در دستور کار پلیس این شهرستان قرار دارد.

این مقام انتظامی در پایان گفت: چنانچه قلیان سرا‌هایی در سطح شهر و محلات، باعث سلب آرامش و امنیت شهروندان می‌شود با ۱۱۰ تماس تا از آن طریق سریعا با آن‌ها برخورد قانونی شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار