مدیرکل راه و شهرسازی البرز گفت: اغلب واحد‌های مسکونی مسکن مهر فاقد متقاضی هستند و در استان البرز بالغ بر ۱۳ هزار واحد مسکونی از این قبیل داریم که از دستور کار خارج است.
کد خبر: ۵۵۹۴۳۱
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲ 30 January 2018

به گزارش تابناک : تقی رضایی مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز پیش از ظهر امروز در نشست خبری در خصوص برنامه‌های استان البرز در حوزه مسکن اظهار داشت: در نظر داریم در شهر‌های بالای ۲۵ هزار نفر، حدود ۲ هزار واحد مسکن مهر را در دهه فجر افتتاح کنیم.

وی افزود: بالغ بر ۲ هزار میلیارد ریال ارزش سرمایه گذاری این پروژه‌های مسکونی است که برای ۳ هزار نفر اشتغال‌زایی مستقیم داشته است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان البرز درباره برنامه‌های شهر جدید هشتگرد نیز گفت: همکاران این بخش در تلاش هستند تا پروژه‌های مسکونی مسکن مهر را به سرانجام برسانند و در دهه فجر افتتاح داشته باشند.

وی تصریح کرد: در شهر جدید هشتگرد بالغ بر هزار واحد مسکونی مسکن مهر با ارزش سرمایه گذاری در حدود هزار میلیارد ریال افتتاح می‌شود.

رضایی افزود: ۴ زمین ورزشی، یک ساختمان کلانتری، یک مدرسه ۱۰ کلاسه نیز با اعتبار هزینه شده بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال در شهر جدید هشتگرد در دهه فجر امسال افتتاح می‌شوند.

وی با بیان اینکه اختتامیه مسکن مهر استان البرز در شهر‌های بالای ۲۵ هزار نفر در اواسط سال ۹۷ انجام می‌شود، اظهار کرد: اغلب واحد‌های مسکونی مسکن مهر فاقد متقاضی هستند و در استان البرز بالغ بر ۱۳ هزار واحد مسکونی فاقد متقاضی داریم که از دستور کار خارج است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان البرز ادامه داد: در شهر‌های بالای ۲۵ هزار نفر، سایت‌های مسکن مهر ماهدشت و ابریشم حدود ۳ هزار واحد مسکونی که به طور میانگین بالغ بر ۹۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارند تا اواسط سال آینده تمام می‌شود و با اتمام آن‌ها پروژه مسکن مهر در این شهر‌ها کامل می‌شود.

وی با بیان اینکه واحد‌های مسکن مهر در شهر جدید هشتگرد با کمی تاخیر نسبت به سایت‌های دیگر اتمام پیدا می‌کند، افزود: این تاخیر به دلیل فاقدمتقاضی بودن واحد‌ها و مشکلات این شهر جدید است که امیدواریم با همت مسئولان شهر‌های جدید این مشکلات برطرف شود.

 

 

منبع : ایلنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار