معاون اجتماعی، سیاسی و امنیتی استانداری خراسان رضوی گفت : در ۲۵ هزار روستای کشورطرح‌های اشتغالزایی اجرا خواهد شد که ۲ هزار روستا از این تعداد مربوط به خراسان رضوی است.
کد خبر: ۵۶۳۰۸۳
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱ 07 February 2018

به گزارش تابناک : سید جواد حسینی معاون سیاسی اجتماعی، امنیتی استانداری خراسان رضوی در جلسه شورای اداری شهرستان کلات گفت: نظام علم سنجی دنیا، جمهوری اسلامی ایران را هفدهمین قدرت علمی دنیا می‌داند و این در حالی است که ایران پیش از پیروزی انقلاب اسلامی از نظر علمی رتبه ۵۲ جهان را داشت.

وی افزود: در زمینه سرعت رشد علم و تولیدات علمی ایران رتبه نخست را دارا است، در جراحی قلب کودکان نیز رتبه نخست، در پیوند اعضا رتبه سوم و در ساخت دارو‌های بیماری‌های خاص نیز جزو ۱۰ کشور برتر جهان هستیم. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: تا پایان امسال ۱۵ هزار میلیارد ریال پروژه صنعتی در خراسان رضوی افتتاح می‌شود و در برنامه ششم توسعه نیز در ۲۵ هزار روستای کشور با ۱۳۰ هزار میلیارد ریال اعتبار طرح‌های اشتغالزایی اجرا خواهد شد.

حسنی افزود: 13/2  درصد، طلاق در خراسان رضوی کاهش داشته است و در چارچوب برنامه ششم توسعه کاهش ۲۵ درصدی آسیب‌های اجتماعی هدفگذاری شده است.

وی گفت:هم اکنون  ۵۰ پروژه به ارزش ۷۴۰ میلیارد ریال  در کلات اجرا می‌شود .

کلات در فاصله ۱۵۵ کیلومتری شمال شرق مشهد واقع است.

 

 

منبع : باشگاه خبرنگاران 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار