رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماری‌های دامی دامپزشکی استان کرمانشاه از واکسیناسیون رایگان ۱.۴ میلیون راس دام عشایر استان تا آخر اسفندماه امسال خبر داد.
کد خبر: ۵۶۵۶۸۳
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۰ 13 February 2018

به گزارش خبرنگار تابناک ، مجید همتی رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماری‌های دامی دامپزشکی استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران افزود: کار مایه کوبیرایگان جمعیت دام سبک عشایرخارج استان کرمانشاه علیه بیماری تب برفکی که هم اکنون در استان‌های خوزستان، ایلام و لرستان ساکن هستند، تا آخر اسفند انجام می‌شود.

وی با اشاره به شروع این فاز از واکسیناسیون از ۱۲ بهمن ماه جاری گفت: ۵ اکیپ عملیاتی مایه کوب دامپزشکی به همین منظور به مناطق ایلام، خوزستان و لرستان جهتواکسیناسیون رایگان دام سبک علیه تب برفکی اعزام شده اندپیش بینی ما بر این است که بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار راس دام سبک عشایر استان کرمانشاه را که در استان‌های مذکوراستقرار دارند مایه کوبی کنیم.

همتی همچنین بیان داشت: در مجموع با احتساب کل جمعیت دام‌های عشایر در داخل و خارج استان حدود یک میلیون و ۴۰۰ هزار راس دام سبک عشایری استان تا آخر اسفندماه برعلیه بیماری تب برفکی واکسینه می‌شوند.

وی اظهار داشت: علاوه بر انجام واکسیناسیون، به مناسبت ایام مبارک دهه فجر ویزیت و درمان رایگان دام به مدت ۴ روز در این مناطق انجام شد.

 

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار