معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌شرقی:
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی گفت: دو دختر نوجوان که ساعاتی قبل خود را از پل کابلی تبریز به پایین انداخته بودند، زنده هستند.
کد خبر: ۵۷۲۶۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۷ 01 March 2018

سرهنگ علی اسمعیل‌پور اظهار داشت: علت اقدام به خودکشی دو دختر نوجوان مسائل مالی وعدم تمکن مالی نبوده بلکه هر دو از خانواده‌های ثروتمند تبریز هستند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی افزود: عدم نظارت والدین بر فرزندان موجب پدید آمدن چنین صحنه‌هائی می‌گردد.

وی اعلام داشت: بارها به خانواده‌ها تذکر داده شده در تمام فضاهای حقیقی و مجازی بر فرزندان به سبب نداشتن تجربه کافی و تابع احساسات بودن باید نظارت داشت ولی متاسفانه این مهم اغلب به دست فراموشی سپرده می‌شود.

 علی اسمعیل پور بیان داشت: در حال حاضر ارتباط پسران و دختران در فضای مجازی و در اختیار قراردادن عکس‌ها وتبادل اسرار طرفین در بسیاری از مواقع موجبات سوءاستفاده یکی از طرفین قرار گرفته و در زمان خاص خود عامل اصلی تهدید به هتک آبرو و موارد مشابه می‌شود که معمولاً موارد به نتایج مشابه می‌انجامد.

 معاون اجتماعی انتظامی، خانواده‌ها را به نظارت لازم و مستمر بر فرزندان دعوت کرد و اظهارداشت:در آستانه چهارشنبه آخر سال هستیم، در سال گذشته 460 نفر کودک و نوجوان آسیب دیدند که باید توسط والدین بر آنان نظارت می‌شد که نشد و اگر امسال هم تذکر پلیس جدی گرفته نشود خانواده‌های بیشتری گرفتار آسیب‌های ناشی از موادمحترقه خواهند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :