تابناک:روزنامه های اصفهان در شماره امروز خود به بررسی مسائل مختلف استان و کشور پرداختند.
کد خبر: ۵۸۲۸۰
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۲ 06 July 2015
به گزارش تابناک اصفهان، روزنامه های اصفهان در شماره امروز خود به بررسی مسائل مختلف استان و کشور پرداختند.


روزنامه اصفهان زیبا در گزارشی درباره اولین روز کاری شهردار جدید نوشت:مدیریت جهادي و فعاليت 24 ساعته رويكرد شهرداري اصفهان است.
پروژه های نیمه تمام تکمیل می شود
دكتر مهدي جمالي نژاد با حضور در شهرداري اصفهان فعاليت خود را به عنوان شهردار كلانشهر اصفهان رسما آغاز كرد. ساعت 7 صبح بود که شهردار جدید اصفهان به ساختمان شهرداري مركزي اصفهان اصفهان وارد شد . معاونان، مديران ارشدو مديران مناطق شهرداري اصفهان از دكتر جمالي نژاد استقبال کردند. بوژمهراني كه در یک ماه و پنج روزی که از پایان فعالیت شهردار پیشین اصفهان می گذشت، سرپرستی شهرداري اصفهان رابر عهده داشت در ابتدای ورود شهردار اصفهان به دکترجمالي نژاد خير مقدم گفت و تاکید کردکه كاركنان و كارگران شهرداري اصفهان با همه توان در خدمت شهردار اصفهان خواهند بود تا برنامه هاي وی براي خدمت به شهروندان با قدرت و صلابت به اجرا در آيد و خدمت رسانی به اصفهانی تداوم يابد.پس از آن دکتر جمالی نژاد از زیر قرآنی که یکی از نیروهای زحمتکش فضای سبز اصفهان به دست گرفته بود عبور کرده و به دفترشهردارواردشد و فعاليت رسمي خود به عنوان شهردار اصفهان، پايتخت فرهنگ و تمدن ايران اسلامي آغاز كرد . رييس شوراي اسلامي شهر اصفهان پس ار آغاز به كار رسمي شهردار اصفهان با حضور در دفتر دكتر جمالي نژاد براي وي آرزوي موفقيت كرد.
رويكرد اخلاق مدارانه سرلوحه کار قرار می گیرد
شهردار اصفهان بر تكميل پروژه هاي نيمه تمام اصفهان تاکید کرد و گفت: مدیریت جهادي و فعاليت 24 ساعته با همكاري همه كاركنان رويكرد شهرداري اصفهان است . دكتر مهدي جمالي نژاد گفت: تكميل پروژه هاي نيمه تمام اصفهان به ویژه پروژه قطار شهری اولويت شهرداري است وبا انرژي مضاعف تلاش می کنیم،پروژه های نیمه تمام تکمیل شود .وي با بيان اينكه فعالیت های شهرداري در قالب برنامه های كوتاه مدت، ميان مدت و بلند مدت اجرا مي شود، تصريح كرد: برنامه كوتاه مدت شهرداری اصفهان اجراي بودجه 94 و برنامه ميان مدت، تحقق برنامه اصفهان 95 است.شهردار اصفهان تاکید کرد : تلاش مي كنيم رويكرد اخلاق مدارانه با مصداق صداقت را در برخورد با كارمندان، كاركنان، مديران و شهروندان سر لوحه قرار دهیم و شهرداري شيشه اي را تحقق بخشیم.
تحول اساسي در توسعه شهر اصفهان ايجاد مي شود
رييس شوراي اسلامي شهر اصفهان در مراسم آغاز فعاليت شهردار اصفهان اصفهان عنوان کرد: با توجه به سابقه اجرايي شهردار اصفهان ،تحول اساسي در توسعه شهر اصفهان ايجاد خواهد شد.
همدلی و هم زبانی را تحقق بخشیم
رضا اميني گفت: اميد است در اين فرصت دو ساله باقیمانده از فعالیت شورای چهارم شاهد همدلي و همزباني اعضاي شورا و مجموعه مديريت شهري باشيم تا شعار امسال رهبر معظم به صورت عيني تحقق يابد.
با همکاری مدیریت استان ، شورا و شهرداری اقدامات موثری در اصفهان انجام می شود
رييس شوراي اسلامي شهر اصفهان تاکید کرد: بدون تردید با همكاري و همياري شهرداري ، شورای اسلامی شهر اصفهان و مديريت كلان استان اقدامات موثري در شهر اصفهان انجام خواهد شد.امینی با بیان اينکه چهره دكتر جمالي نژاد شناخته شده وایشان داراي 20 سال سابقه فعاليت درحوزه مديريت شهري است، تصريح كرد: شهرداراصفهان از جوانان با انگيزه، كارآمد و با سابقه اجرايي در مديريت شهري و وزارت كشور است.رييس شوراي اسلامي شهر اصفهان اظهار اميد واري كرد با توجه به جوان بودن شهردار اصفهان تحول اساسي در توسعه شهر ايجاد شود.
اعضاي شوراي اسلامي شهر از شهردار حمایت می کنند
اميني با تاكيد بر اينكه اعضاي شوراي اسلامي شهر اصفهان به صورت شرعي و قانوني به عنوان نماينده شهروندان از شهردار اصفهان حمايت و پشتيباني خواهند كرد، افزود: اميد است با رويكرد هاي راهبردي ، تخصصي و موثر شاهد رضايتمندي شهروندان باشيم.وي در پايان از زحمات بوژ مهراني درمدتی که به عنوان سرپرست شهرداري اصفهان فعالیت می کرد،تشكر كرد وگفت: ايشان در اين مدت كوتاه با همه وجود براي منافع مردم و شهر خدمت كرد به طوری که با همدلي كاركنان و پرسنل شهرداري هيچ طرح و برنامه اي متوقف نشد.
صفحه نخست سایر روزنامه های اصفهان


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار