مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات از ۲۰ فروردین تا ۲۶ اردیبهشت ماه و مرحله استانی از یکم تیرماه تا ۶ مردادماه سال جاری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۸۵۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۱ 04 April 2018

 ريیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اردکان گفت: نام‌نویسی مرحله شهرستانی چهل و یکمین مسابقات سراسری قرآن کریم تا ۲۰ فروردین ماه ۹۷ ادامه دارد.
حجت‌الاسلام  سیدمهدی سیدی  افزود: فراهم آوردن زمینه‌ای برای انس بیشتر افراد جامعه با قرآن کریم، نشر و بسط فضای معنوی برگزاری مسابقات قرآن کریم در محیط جامعه، بهره‌گیری بیشتر از مفاهیم و دستورات الهی در زندگی روز مره و ایجاد شور و نشاط قرآنی در بین جوانان و نوجوانان، از اهداف این مسابقات است.
وي  اشاره کرد : این مسابقات در رشته‌های حفظ ۵ جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۲۰ جزء، حفظ کل قرآن کریم، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ و معارف موضوعی قرآن کریم، حفظ و معارف احادیث و تفسیر قرآن کریم، همسرایی، دعاخوانی و اذان برگزار می شود.
 وی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند با داشتن حداقل ۱۸ و حداکثر ۴۰ سال در چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه شرکت کنند.
حجت الاسلام سیدی گفت : مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات از ۲۰ فروردین تا ۲۶ اردیبهشت ماه و مرحله استانی از یکم تیرماه تا ۶ مردادماه سال جاری برگزار می‌شود.
 ريیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اردکان گفت: علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام و مشاهده دستورالعمل چهل‌ و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم به سایت سازمان اوقاف و سایت مسابقات به نشانی WWW.QuranIran.ir یا به واحد فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اردکان مراجعه كنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار