مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر خبر داد:
مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر از پرداخت کمک هزینه های درمانی به مبلغ ۲۰۵ میلیون تومان به ۱۹۰ بیمار مبتلا به بیماری های خاص در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۵۸۹۶۶۴
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۵ 12 April 2018

فرشید بهشتی اظهار کرد: ۱۹۰نفر از بیماران خاص خرمشهر ماهانه تخفیف هزینه های دارویی دریافت کردند که این مبلغ از آغاز طرح تا ۱۵ فرودین حدود ۲۰۵ میلیون تومان بوده است.

وی افزود : درسال گذشته به طور میانگین هر ماه در حدود ۱۶۰ نفر با مراجعه از تخفیف های ۵۰ تا ۹۰ درصدی تهیه دارو استفاده کردند.

مدیر شبکه بهداشت ودرمان خرمشهر با یادآور شدن اینکه این خدمت با عنوان تخفیف داروهای مورد نیاز بیماران خاص بوده که هزینه آن توسط معاونت غذا ودارو دانشکده علوم پزشکی آبادان پرداخت شده است، گفت: به دلیل بالا بودن هزینه داروی های مورد نیاز بیماران خاص، معاونت غذا وداروی دانشکده علوم پزشکی آبادان با انعقاد قرارداد با دارو خانه شبانه روزی امام رضا(ع) خرمشهر و با همت امور دارویی شبکه بهداشت و درمان خرنشهر از ۲۶ تیر ۹۶ تا ۱۵ فرودین ۹۷ پیش فاکتور هزینه دارو را صادر کرد.

بهشتی با بیان اینکه بیماران خاص اعم از بیماران سرطانی ، مادران باردارپرخطر، بیماران رماتیسمی ، MS و بیماران پیوندی از این خدمات در خرمشهر استفاده کردند، بیشترین دریافت کننده تخفیف دارویی در این شهر را متعلق به بیماران سرطانی اعلام کرد.

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار