معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز گفت: شش درصد صدقات دراین استان صرف درمان نیازمندان می شود.
کد خبر: ۵۹۱۹۷۵
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲ 17 April 2018

به گزارش تابناک : سید هادی کرابی روز سه شنبه افزود: هشت بیمارستان دولتی و دو بیمارستان خصوصی در البرز به مددجویان بیمار معرفی شده از سوی کمیته امداد خدمات درمانی جراحی و بستری ارائه می کنند.
وی ادامه داد: همچنین با پرداخت چهار میلیارد تومان بابت هزینه جرّاحی هزار و 300 مددجوی بیمار تحت حمایت کمیته امداد البرز سلامتی خود را بازیافتند.
کرابی، با اشاره به اینکه برای خدمات درمانی جراحی این نهاد به خانوارهای مددجو سقفی وجود ندارد گفت: مددجویان بیمار پس از گذراندن مراحل تشخیص درمان با دریافت معرفی نامه کمیته امداد و ارائه آن به بیمارستان های طرف قرارداد از خدمات جراحی استفاده کرده اند و متوسط هزینه انجام شده بابت هر بیمار سه میلیون تومان است.
وی خاطرنشان کرد: در صورتی که مددجوی بیمار توان تامین سهم 10 درصدی هزینه جراحی خود را نداشته باشد، اداره بهداشت و درمان کمیته امداد پس از بررسی لازم مبالغ مربوط به سهم بیمار را نیز از محل صدقات مردم پرداخت می کند.
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز تأکید کرد: خدمات درمانی این نهاد در مقایسه با سایر سازمان های بیمه گر وضعیت مناسبتری دارد و به عنوان مثال در سال گذشته برای درمان یکی از مددجویان بیمار مبتلا به سرطان رقمی بالغ بر شصت میلیون تومان هزینه شده است.

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار