رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از برگزاری مسابقات مرحله شهرستانی قرآن اوقاف و امور خیریه ملایر هفتم اردیبهشت ماه خبر داد.
کد خبر: ۵۹۶۵۸۲
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۹ 28 April 2018
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از برگزاری مسابقات مرحله شهرستانی قرآن اوقاف و امور خیریه ملایر هفتم اردیبهشت ماه خبر داد.
 
به گزارش فارس؛ حجت‌الاسلام ابوذر عباسی با اشاره به برگزاری همه ساله مسابقات قرآن کریم توسط سازمان اوقاف و امور خیریه اظهار کرد: امسال این مسابقات از مرحله شهرستانی شروع و برگزیدگان رشته‌های مختلف به مراحل بالاتر راه پیدا می‌کنند.

وی از برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات اداره اوقاف و امور خیریه ملایر در هفتم اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: این مسابقات با حضور خواهران و برادران شرکت کننده در دانشکده علوم قرآنی ملایر برگزار می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر تصریح کرد: این مسابقات در رشته‌های مختلف، حفظ ۵ جزء، حفظ ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و حفظ کل، قرائت، اذان‌گویی ویژه برادران، دعاخوانی و معارف برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۳۰۰ نفر برای حضور در این مسابقات ثبت نام کرده‌اند افزود: از این تعداد بیش از ۲۰۰ نفر در رشته‌های حفظ، قرائت، اذان و دعاخوانی و مابقی در رشته معارف هستند.

عباسی اضافه کرد: ثبت نام مسابقات معارف حفظ موضوعی، تفسیر سوره حجر و نهج‌البلاغه نیز تا ۲۰ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: احتمالا مسابقات معارف نیز ۱۰ خردادماه برای نخستین بار به صورت الکترونیکی در ملایر برگزار می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر گفت: برگزیدگان رشته‌های مختلف به مرحله استانی راه پیدا می‌کنند.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار