رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ابرکوه:
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ابرکوه گفت: مرحله شهرستانی چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در روزهای پنج‌شنبه و جمعه در شهرستان ابرکوه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۰۳۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۱ 09 May 2018

به گزارش «تابناک یزد»، محسن ابطحی در گفتگو با خبرنگار فارس در ابرکوه اظهار کرد: چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف ویژه افراد 18 سال به بالا در روزهای پنج‌شنبه و جمعه مصادف با 20 و 21 اردیبهشت‌ماه سال جاری در شهرستان ابرکوه برگزار می‌شود.

ابطحی تصریح کرد: مرحله شهرستانی این مسابقات در بخش آوایی انفرادی شامل رشته‌های حفظ ۵، ۱۰، ۲۰ جزء و حفظ کل، قرائت، ترتیل، دعاخوانی، اذان و در بخش معارفی شامل تفسیر نمونه سوره حجر، حفظ و معارف موضوعی قرآن کریم و حفظ و معارف احادیث است که آزمون معارفی به‌صورت الکترونیک در ماه‌های آتی برگزار خواهد شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ابرکوه اذعان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در بخش آوایی انفرادی که تاکنون موفق به ثبت‌نام در این آزمون نشده‌اند، می‌توانند با حضور در محل برگزار آزمون، هم‌زمان مراحل ثبت‌نام را نیز انجام دهند و در این رابطه هیچ‌گونه محدودیتی وجود ندارد.

وی بابیان اینکه این آزمون همه‌ساله توسط اوقاف برگزاری می‌شود، تأکید کرد: شرکت‌کنندگان باید رأس ساعت 15:30 در روزهای اعلام شده (روز پنج‌شنبه ویژه خواهران، روز جمعه ویژه برادران)، در محل آستان مقدس امامزاده احمد (ع) حضور یابند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۷
برای بچه ها هم دارید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار