با اعلام مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران :
آخرین مهلت برای ثبت نام در طرح " توان افزايي زنان در مسير كسب و كار و كارآفريني" سی و یکم اردیبهشت ماه سالجاری بوده و زمان اجرایی شدن آن نیز در فصول تابستان و پاییز 97 تعیین شده است ....
کد خبر: ۶۰۴۴۷۲
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸ 12 May 2018

اجرای طرح

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران از اجرای طرح " توان افزايي زنان در مسير كسب و كار و كارآفريني" خبر داد .

به گزارش خبرنگار ما ، دکتر سمیه قاسمی طوسی با اعلام اینکه این طرح بصورت متمرکز کشوری از سوی معاونت امور زنان و خانواده رياست جمهوري با همكاري بنياد توسعه كارآفريني زنان و جوانان و دفتر امور بانوان و خانواده استانداري برگزار می شود گفت : هدف " توان افزايي زنان در مسير كسب و كار و كارآفريني" ترغيب زنان جوان بويژه دختران فارغ التحصيل دانشگاه ها براي ورود به عرصه ي كسب و كار و كار آفريني در كل استان هاي كشور و در سطح ملي است .

دکترطوسی اين طرح را مشتمل بر برنامه 3روزه آموزشي و مشاوره اي اعلام و افزود : محتواي آموزشی ترسیم شده برای این طرح شامل آموزش جست و جوي فرصت هاي كسب و كار و كارآفريني ، ارائه مدل و الگوي كارآفرين موفق،ويژگي ها و انواع كارآفريني ، ايده يابي ، بوم مدل كسب و كار، برگزاري جلسات مشاوره و ... مي باشد.

این مقام مسئول تصریح کرد : جامعه مخاطب اين طرح زنان جوان علاقمند و مستعد ايجاد كسب و كار و صاحب ايده و همچنين زنان صاحب كسب و كار نوپا مي باشند كه براي حضور در اين طرح مي توانند از طريق سايت بنياد توسعه كار آفريني www.foundationed.ir ثبت نام كنند.

گفتنی است آخرین مهلت برای ثبت نام در طرح " توان افزايي زنان در مسير كسب و كار و كارآفريني" سی و یکم اردیبهشت ماه بوده و زمان اجرایی شدن آن نیز در فصول تابستان و پاییز 97 تعیین شده است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار