استاندار اصفهان با تاکید بر اینکه اصفهان باید به‌عنوان نخستین شهر هوشمند در کشور معرفی شود، افزود: باید با تلفیقی از امکانات و تجربیات و سواد علمی که در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان وجود دارد به این سمت حرکت کنیم.
کد خبر: ۶۱۰۱۸۰
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸ 23 May 2018

تابناک اصفهان : محسن مهرعلیزاده در دیدار مدیران مخابرات استان با ایشان اظهارداشت: ایران جزو کشورهای پیشتاز و پیشگام در زمینه های علمی و فناوری بوده و هست و مدیریت استان آماده هرگونه همکاری در جهت ارتقاء و تقویت بیشتر زیرساخت های ارتباطی در استان است.

وی با تاکید بر مکانیزه کردن فعالیت ها، دولت الکترونیک و تسهیل تجارت علمی اظهارداشت: در خصوص تجهیز کردن کسب و کار به فناوری و ایجاد شهر هوشمند ، زیرساخت‌های لازم موجود است و باید با یک همت عالی در جهت تحقق این امر اقدام کرد.

استاندار اصفهان با بیان اینکه استان به سمت توسعه گردشگری در حال حرکت است، تصریح کرد: هرچه به استانداردهای جهانی نزدیک‌تر شویم و سرعت و کیفیت بالاتری داشته‌باشیم ، یک برتری برای استان به شمار می رود ؛ چرا که برای گردشگران خارجی امکانات ارتباطی و اینترنت اهمیت بالایی دارد.

مهرعلیزاده با اشاره به تاکید مدیریت استان بر افزایش سرمایه‌گذاری در بخش هتل سازی، توسعه فرودگاه و ...، افزود: باید شرایطی فراهم شود که گردشگران از استانداردهای ارتباطی و اینترنتی برخوردار باشند.

وی با تاکید بر اینکه اصفهان باید به عنوان نخستین شهر هوشمند در کشور معرفی شود، افزود: باید با تلفیقی از امکانات و تجربیات و سواد علمی که در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان وجود دارد به این سمت حرکت کنیم.

استانداراصفهان با بیان اینکه نباید نقطه کور ارتباطی و عدم پوشش شبکه در شهر اصفهان وجود داشته باشد، تصریح کرد: اگر در این خصوص درخواست هایی وجود داشته باشد ، استانداری آماده همکاری و هماهنگی با دیگر دستگاه ها است.

محمد علی شجاعی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان نیز در این دیدار اظهار داشت: استان اصفهان در زمینه زیرساخت های فناوری جزو استان‌های پیشرو است و همراهی و هماهنگی خوبی با مجموعه استانداری وجود دارد که باید در زمینه کسب و کار مورد استفاده قرار گیرد و این زیرساخت ها می تواند خواسته های ما را در استان برآورده کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار