بیشترین بارندگی ۲۴ساعت گذشته استان اصفهان با ۷٫۱ میلیمتر در شهرستان خوانسار ثبت شد.
کد خبر: ۶۱۰۸۳۵
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۴ 24 May 2018

به گزارش تابناک : کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان روز سه شنبه گفت: پس از خوانسار، بوئین و میاندشت با ۵٫۵ میلیمتر، چادگان با ۵٫۴ میلیمتر، گلپایگان با ۱٫۸ میلیمتر و داران با ۱٫۷ میلیمتر باران دارای بیشترین بارش بودند.

فاطمه زهرا سیدان افزود: از هر کدام از شهرهای دهق، زرین شهر، علویجه، فریدونشهر و میمه هم کمتر از یک میلیمتر بارش باران گزارش شد.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: تحلیل نقشه های هواشناسی بیانگر گذر متناوب امواج ناپایدار تا روز پنجشنبه بر روی استان اصفهان است.

وی اظهار کرد: افزایش ابر، وزش باد شدید و بارش های رگباری بهاری برای ساعات بعدازظهر و شب امروز (سه شنبه) و ساعات بعدازظهر فردا ( چهارشنبه) پیش بینی می شود.

سیدان گفت: اوج فعالیت این سامانه از عصر و شب فرداست و ناپایداری ها بیشتر برای نواحی غرب، شمال غرب و جنوب غربی استان پیش بینی می شود و در برخی از مناطق همراه با رعد و برق و حتمال بارش تگرگ خواهد بود.

وی با بیان اینکه روند کاهشی دمای هوا تا فردا به میزان ۲ تا چهار درجه سانتیگراد در استان ادامه دارد افزود: حداکثر دمای کلانشهر اصفهان در شبانه روز آینده به ۲۴ و حداقل به ۱۵درجه سانتیگراد می رسد.

کارشناس پیش بینی هواشناسی اصفهان، گرمترین نقطه استان در ۲۴ ساعت آینده را خوروبیابانک با ۲۹ درجه سانتیگراد و خنک ترین نقطه را بوئین و میاندشت با ۲ درجه سانتیگراد بالای صفر عنوان کرد.

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار