اصفهان این روزها قاب تازه ای از فرهنگ و هنر را نمایان می کند. قابی که نشانه های میراث همیشگی نصف جهان در هر گوشه آن خودنمایی کرده و مامن سبز هنردوستان این سرزمین است.
کد خبر: ۶۱۳۹۱۷
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۳ 31 May 2018

به گزارش تابناک اصفهان : اصفهان، نصف جهان امروز(پنجشنبه) میزبان شاعران و علاقه مندان شعر است و محفلی با عطر نصف جهان خواهند داشت.

همزمان با پانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت و به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع)، "شب شعر آیینی" با اجرای اسماعیل آذر و جمعی از شعرای برجسته استانی و کشوری در ساعت 9 شب در محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان برگزار می شود و علاقه مندان را فرا می خواند.

پانزدهمین نمایشگاه "قرآن و عترت" در ساعت 17 تا 23 در محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان برگزار می شود و تا 11 خرداد به روی علاقه مندان باز است.

جشن "نسیم مهربانی" با حضور هنرمندان مطرح و شخصیت های برجسته کشوری از ساعت 21 تا 23 در باغ نور برگزار می شود و تا 24 خرداد علاقه مندان را فرا می خواند.

ویژه برنامه شاد و مهیج ماه مبارک رمضان "9 شب 9شب" با برنامه های مسابقه آشپزی، پایش سلامتی و ... در ساعت 21 در مجموعه فرهنگی تفریحی باغ غدیر برگزار می شود و تا 11 خرداد ادامه خواهد داشت.

آخرین روزی است که آثار غلامرضا اسماعیل زاده در نمایشگاه نگارگری "ماه و ماهی" به نمایش گذاشته می شود و از ساعت 17 تا 21 در گالری ارژنگ آماده بازدید علاقه مندان است.

آخرین روز نمایشگاه "نکورویان فرخار" آثار عکاسان چهار قاره از افغانستان بدون جنگ در موزه هنرهای معاصر برگزار می شود و ازساعت 9 تا 13 و 16 تا 20 به روی علاقه مندان باز است.

آخرین روز نمایشگاه "طراحان آزاد" پروژه گروهی طراحی گرافیک از ساعت 9 تا 13 و 16 تا 20 در موزه هنرهای معاصر برگزار می‌شود.

آثار زهرا ملکی، زهرا معین و سارا ممتحنی در نمایشگاه گروهی "تکرار" به نمایش در می آید و تا 13 خرداد از ساعت 12 تا 20 در گالری امروز آماده بازدید علاقه مندان است.

نمایشگاه نقاشی "روشنایی آب" با آثار اکبر نیکان پور از ساعت 10 تا 13 و 17 تا 20 در گالری متن بر گزار می‌شود  و تا 24 خرداد به روی علاقه مندان باز خواهد بود.

تئاتر "از خواستگاری متنفرم، نه از چخوف" به کارگردانی محمدرضا بیگدلی در ساعت 20.30 در تالار هنر به روی صحنه  می‌رود و تا 15 خرداد ادامه خواهد داشت.

امروز سینما سپاهان فیلم‌های "چهار راه استانبول"، "خجالت نکش"، "عصبانی نیستم"، "تگزاس" و "مصادره" را اکران خواهد کرد. سینما فلسطین فیلم‌های "خجالت نکش"، "تگزاس" و "لاتاری" را اکران خواهد کرد. امروز فیلم‌های "آن سوی ابرها"، "جشن دلتنگی"، "چهار راه استانبول"، "خجالت نکش"، "خوک"، "عصبانی نیستم!"، "تگزاس"، "فیلشاه" (انیمیشن) و "کوپال" در پردیس سینمایی چهارباغ به روی پرده می‌رود. فیلم های "تگزاس" و "لاتاری" نیز در سینما قدس اکران خواهد شد. سینما فرهنگیان نیز اکران انیمیشن "فیلشاه" را خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار