معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار:
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خراسان شمالی گفت: در جشنواره نشان محبت که با هدف گلریزان برای ساخت عتبات عالیات برگزار می شود، شاهد انسجام و هماهنگی بیشتر در جمع آوری کمک های مردمی خواهیم بود.
کد خبر: ۶۱۴۵۹۹
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۴ 02 June 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، مجید پورعیسی در جلسه ستاد بازسازی عتبات عالیات در ارتباط با آخرین تصمیمات اتخاذ شده برای برگزاری این جشنواره اظهار داشت: ایرانیان از دیرباز در بازسازی عتبات عالیات پیشقدم بوده اند و اکنون با برگزاری جشنواره نشان محبت با حضور تمامی اقشار جامعه این کمک ها هماهنگ تر شده و به دست ستاد خواهد رسید.
وی افزود:با توجه به این که این جشنواره با هدف گلریزان برگزار می شود، امیدواریم سهم استان قابل توجه باشد ضمن آن که خیران و نیکوکارانی که قصد شرکت در این جشنواره و کمک به گلریزان بازسازی عتبات عالیات را دارند، می توانند با مراجعه به ستاد بازسازی و دریافت کارت حضور، در این محفل شرکت کنند.
جشنواره نشان محبت 21 خرداد ماه مصادف با 26 ماه مبارک رمضان در محل دهکده مقاومت بسیج بجنورد با حضور هنرمندان کشوری و پخش از شبکه های سراسری صداوسیما برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار