عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت:
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: خبرنگاری که تخصص، خلاقیت و شجاعت داشته باشد می‌تواند یک نقطه عظیمت توسعه باشد. کوروش خسروی صبح امروز (یکشنبه) در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تاکید بر اینکه مخاطب امروز وی نه عموم مردم و نه حتی مدیران هستند، اظهار کرد: خبرنگاران را مخاطب قرار می‌دهم و یادآور می‌شوم خبرنگار متخصص بلای جان مدیر نالایق است.
کد خبر: ۶۱۵۱۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۹ 03 June 2018

به گزارش تابناک اصفهان : کوروش خسروی صبح امروز (یکشنبه) در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تاکید بر اینکه مخاطب امروز وی نه عموم مردم و نه حتی مدیران هستند، اظهار کرد: خبرنگاران را مخاطب قرار می‌دهم و یادآور می‌شوم خبرنگار متخصص بلای جان مدیر نالایق است.

 
وی ادامه داد: در این 9 ماه که در شورای اسلامی شهر اصفهان فعالیت می‌کنم با خبرنگاران بسیاری مصاحبه داشته‌ام اما همواره مصاحبه با خبرنگاران برای من ساده بوده و دچار چالشی با خبرنگار نشده‌ام. از خودم می‌پرسم اگر خبرنگاری درباره موضوعی خاص، اطلاعات داشته و یا تخصص داشته باشد آیا مصاحبه با او به همین سادگی خواهد بود؟
 
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: برای توسعه نقاط عظیمت متعددی در نظر گرفته می‌شود اما از آنجایی که توسعه یک موضوع چند وجهی است شاید بتوان گفت خبرنگار متخصص و مطالبه‌گر نیز یکی از نقاط عظیمت به سوی توسعه به حساب می‌آید؛ البته خبرنگارانی که کشف فساد کنند، خلاقیت و تخصص داشته باشند.
 
خسروی ادامه داد: شجاعت، خلاقیت و تخصص خبرنگاران می‌تواند نقطه عظیمت توسعه باشد. نباید فراموش کنیم که مباحث امروز تخصصی شده اند. حوزه‌های کاری وارد مباحث تخصصی شده اند اما خبرنگار متخصصی که ویژه بر روی یک موضوع اشراف کامل و تخصص داشته باشد وجود ندارد.
 
وی گفت: اگر خبرنگار تخصصی فعالیت کرده و خبرنگاران متخصص تربیت کنیم هم درآمد خبرنگاران افزایش پیدا کرده و هم مدیرانی که احیانا تخصص کافی نداشته باشند از خبرنگاران خواهند ترسید. با خبرنگاران متخصص یک گام به سوی توسعه حرکت خواهیم کرد.
 
همچنین علیرضا نصر اصفهانی در تذکری که در این جلسه علنی قرائت کرد گفت: با توجه به اینکه ثبت نام در مدارس نزدیک است و باید مدارس رایگان باشند لازم است این موضوع را یادآور شویم که بودجه‌های مدارس در دوره قبل یا صفر بوده است و یا به هیچ عنوان پاسخگوی نیازهای مدارس نبوده است.
 
وی ادامه داد: با این حساب باید مدارس بدانند که در هنگام دریافت کمک‌های نقدی سطح اقتصادی خانواده‌ها را در نظر گرفته و خانواده‌ها نیز بدانند که در این شرایط لازم است همیار مدارس باشند تا مشکلات کمتری برای دانش‌آموزشان در مدرسه پیش بیاید.
 
این عضو شورای اسلامی شهر اصفهان در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: باید به اعتماد سازی در شهرداری اصفهان بیش از این توجه کنیم. متاسفانه اعتماد در فضای امروز شهرداری قابل اتکا نیست و این مساله مشکلاتی را ایجاد می‌کند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار