مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: بالگرد امدادی اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان از سال ۱۳۸۳ تا پایان سال گذشته ۲۴۰ مرتبه به پرواز درآمد.
کد خبر: ۶۱۵۴۴۵
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲ 04 June 2018

به گزارش تابناک : غفور راستین با اشاره به تعداد پروازهای امدادی در 13 ساله گذشته اظهار داشت: از سال 1383 که اورژانس هوایی در مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان راه‌اندازی شد تا پایان سال گذشته بالگرد امدادی اورژانس 240 بار برای انجام ماموریت به پرواز درآمد.

وی ادامه داد: بیشترین موارد ماموریت پروازی در سال‌های 94 و 95 به ترتیب با 58 و 59 ماموریت به ثبت رسیده و این در حالی است که در این مدت 463 بیمار و مصدوم توسط پایگاه هوایی اورژانس اصفهان به بیمارستان منتقل شدند که تعداد مصدومان در سال‌های 94 و 95 برای هر سال 115 مصدوم بود.

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان درباره بیشترین نوع حوادث که منجر به امداد هوایی می‌شد، بیان کرد: در مجموع این سال‌ها بیشترین نوع فوریت‌ که منجر به پرواز بالگرد امدادی فوریت‌های پزشکی اصفهان شده است، 147 پرواز برای حوادث رانندگی بوده که در کل، 355 مصدوم در این ماموریت‌ها به بیمارستان منتقل شدند.

وی تصریح کرد: همچنین در فوریت‌های مربوط به زنان و مادران باردار در این مدت، 17 ماموریت توسط پایگاه اورژانس هوایی اصفهان انجام و 20 نفر ضمن دریافت خدمات درمانی فوریت‌های پزشکی به بیمارستان منتقل شدند.

 

 

منبع : تسنیم 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار