مدیر موسسه خیریه مشکات اصفهان گفت: اشتغال زایی موسسه مشکات اصفهان گره گشایی مشکلات خانواده های نیازمند شد.
کد خبر: ۶۱۵۹۰۸
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰ 06 June 2018

به گزارش تابناک : صدرالدین مشکات، مدیر موسسه خیریه مشکات اصفهان در گردهمایی آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اصفهان با اشاره به فعالیت های این موسسه اظهارداشت: اشتغال زایی، حمایت از فعالیت های فرهنگی، حمایت از خانواده های نیازمند از جمله فعالیت های موسسه مشکات است که درآمد این موسسه از محل فعالیت های اقتصادی است.

وی افزود: اشتغال زایی موسسه مشکات اصفهان گره گشایی مشکلات خانواده های نیازمند شد که این اشتغال زایی با ارائه تسهیلات بانکی قرض الحسنه و بلاعوض می باشد و افراد دارای مهارت و توانایی قادر به استفاده از این فرصت های فعالیتی هستند.

مشکات با بیان اینکه حمایت از خانواده های نیازمند از دیگر اقدامات این موسسه است، تصریح کرد: امسال زمینه آزادی 17 نفر با کمک 152 میلیون تومان توسط این موسسه فراهم شده و هشت میلیون تومان هم برای تامین نیازهای بهداشتی زندان اصفهان اختصاص یافته است.

وی کمک به نیازمندان و انجام کار خیر را مهم خواند و یادآورشد: خیرین کمک و انجام فعالیت های عام المنفعه را به پس از مرگ نسپارند و در زمان حیات زندگی با انجام فعالیت های خیر برای رفع نیازهای جامعه قدم بردارند که خیر و برکت آن در دوران حیات هم به خود آن ها برسد.

مدیر موسسه خیریه مشکات اصفهان اضافه کرد: برخی از وارثین و فرزندان پس از فوت به وصیت پدر و مادرشان عمل نمی کنند که نیازمند توجه افراد خیر به همین موضوعات است.

 

 

منبع : شبستان 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار