حرکت مردم در روز قدس یک حرکت عبادی سیاسی است.
کد خبر: ۶۱۶۴۳۰
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۸ 08 June 2018

به گزارش تابناک : نماینده مردم اصفهان درمجلس در جمع راهپیمایان اصفهانی روز قدس با اشاره به اینکه قدس قبله اول مسلمانان است گفت: طبق قانون اساسی حمایت از مظلومان جهان رسالت سیاسی ما است که امروز در این هوای گرم به خوبی نشان داده شده است.
حجت الاسلام احمد سالک افزود: استکبارجهانی اکنون از قدرت و اقتدار نظام به وحشت افتاده است و مردم اصفهان این اقتدار را برای محو اسراییل به نمایش گذاشته اند.
وی با بیان اینکه صدها قطعنامه علیه اسرائیل فقط برای قدس شریف تصویب ولی اجرا نشده است افزود: طبق تصویب سازمان ملل هیچ کشوری حق ندارد با زور جایی را تصاحب کند که با این قطعنامه یعنی سازمان ملل اسرائیل را به رسمیت نمی شناسد.
نماینده مردم اصفهان درمجلس تقسیم قدس به شرقی وغربی را کمتر از جنایت ترامپ مبنی بر انتقال سفارت اسرائیل به قدس شریف ندانست.
حجت الاسلام سالک با بیان اینکه روز قدس یادگار امام است افزود :به فرمایش رهبر انقلاب اسلامی ،رژیم صهیونیستی ۲۵سال آینده را نخواهد دید.
حجت الاسلام سالک با بیان اینکه روزی در قدس نماز را به امامت رهبر انقلاب خواهیم خواند افزود:روزقدس صف بندی حق علیه باطل است و پایان این اشغالگری فقط مبارزه و مقاومت است.
وی با اشاره به اینکه امروز اسرائیل درمحاصره نیروهای مقاومت است گفت:حمایت از مقاومت فلسطین را پنهان نمی کنیم انتفاضه فلسطین امروز به انتفاضه موشکی تبدیل شده و نیل تا فرات برای اسراییل فقط یک خواب آشوب است .
نماینده مردم اصفهان در مجلس با بیان اینکه لازم است روز قدس مبدا بیداری مسلمانان شود افزود: عربستان بداند با رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی در تمام این آدم کشی ها شریک است.
حجت الاسلام سالک با اشاره به اینکه رهبری از جوانان مسلمان منطقه خواست معادلات شوم دشمن را برهم بزنند افزود: حضور جوانان در دفاع از امنیت کشور حول محور ولایت است.
وی  مرگ بر کالای امریکایی و اروپایی را شاخه دیگری از مرگ برامریکا دانست و گفت: حمایت از کالای ایرانی یعنی واردات کالاهای خارجی به داخل قطع شود.
حجت الاسلام سالک با اشاره به حمایت دولتمردان برای حل مشکلات خشکسالی و مباحث اقتصادی افزود: برگزاری جلسات برای حل این مشکلات دراستان راهبردی است.

 

 

منبع : صدا و سیما 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار