۱۰۵ جهیزیه توسط خیریه امام موسی کاظم(ع) به خانواده زندانیان اصفهان اهدا شد.
کد خبر: ۶۱۶۷۵۵
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸ 09 June 2018

به گزارش تابناک : محمد حسین صدیقی پور، مدیرعامل خیریه خیریه امام موسی کاظم(ع) استان اصفهان در گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیرعمد استان اصفهان اظهارداشت: در سال های اخیر 15 میلیارد ریال برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد استان اصفهان از سوی خیرین این خیریه اختصاص یافته است.

 

وی افزود: 10 میلیارد ریال آن با تلاش و مشارکت هیئت مدیره خیریه رضایت شاکیان بوده که شاکیان از شکایت خود گذشته و زمینه آزادی زندانیان را فراهم کرده اند.

 

صدیقی، با اشاره به حمایت های این خیریه از خانواده زندانیان نیازمند، گفت: 105 جهیزیه توسط خیریه امام موسی کاظم(ع) به خانواده زندانیان اصفهان اهدا شد که مبلغ اختصاص یافته آن برای هر زوج 100 میلیون ریال بوده است.

 

وی ادامه داد: تهیه سبدهای غذایی، کمک به تحصیل، کمک به مسکن و مواردی از این قبیل برای خانواده های زندانیان نیازمند پیش بینی شده که در طول سال به آن ها اختصاص می یابد.

 

مدیرعامل خیریه خیریه امام موسی کاظم(ع) استان اصفهان با اشاره به اشتغال زندانیان جرائم غیرعمد پس از آزادی، خاطرنشان ساخت: برای اینکه زندگی این افراد مجدد انجام و بتوانند معیشت خود را تامین کنند نیازمند ایجاد شغل برای آن ها است که مراکز کارآفرینی و کارگاه های تولیدی در این خصوص کمک هایی دارند.

 

 

منبع : شبستان 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار