در حالی که به نظر می رسد چشم انداز قیمت طلا در کوتاه مدت تحت تاثیر سیاست های پولی و نرخ بهره فدرال رزرو امریکا قرار دارد ولی یک تحلیلگر ارشد بر این باور است که قیمت طلا در حال آماده شدن برای یک روند صعودی است.
کد خبر: ۶۱۹۷۶۹
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰ 17 June 2018

به گزارش تابناک : در حالی که فدرال رزرو آمریکا در تازه ترین نشست خود نرخ بهره را 0.25 درصد افزایش داده و احتمال می رود تا پایان امسال نیز 2 بار دیگر نرخ بهره را افزایش دهد، اوله هانسن تحلیلگر ارشد ساکسو بانک گفت: افزایش نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا ممکن است در کوتاه مدت موجب تقویت ارزش دلار و کاهش قیمت طلا شود ولی این فلز گرانبها هنوز می تواند سطح روانی 1300 دلاری را لمس کند.
بر اساس این گزارش وی افزود: ریسک ناشی از تشدید تنش های تجاری بین آمریکا و چین ، افزایش تورم و کاهش ارزش دلار می تواند عوامل مهمی برای افزایش قیمت جهانی طلا در بلندمدت باشد.
این تحلیلگر اقتصادی گفت: سطح حمایتی مهم قیمت طلا در کوتاه مدت 1286 دلار است و اگر این سطح شکسته شود قیمت این فلز گرانبها با افت بیشتری روبرو خواهد شد، سطح مقاومتی قیمت طلا نیز در شرایط فعلی 1308 دلار است و اگر این سطح شکسته شود روند صعودی قیمت طلا ادامه خواهد یافت.

 

 

منبع : سایت طلا 

برچسب ها: قیمت طلا ، ارزش دلار
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار