نشست شورای قضایی کهگیلویه و بویراحمد در آستانه هفته قوه قضاییه برگزار شد تا در این نشست از ویژه برنامه‌های دستگاه قضا رونمایی شود و اعلام شود که دیدار مردمی و بازدید از زندان مرکزی یاسوج از جمله برنامه‌های این هفته خواهد بود.
کد خبر: ۶۲۰۴۷۴
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱ 18 June 2018
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان کهگیلویه وبویراحمد، حجت الاسلام و المسلمین مزارعی رئیس کل این دادگستری با اشاره به اینکه مجموعه دستکاه قضایی در استان یک سال پر کار و پر زحمت را سپری نمود، اظهار کرد: اطلاع رسانی بخش عمده ای از تلاش های هر سازمان است که باید فعالیت هایمان را به نحو مطلوب منعکس کنیم البته نحوه کار ما به گونه ای است که نمی­توانیم همه آنها را به جهت محرمانه بودن منتشر نماییم.

وی در ادامه گفت: امنیت و آرامش حاکم در جامعه نتیجه کار خوب دستگاه قضایی است و همین موضوع سبب شده ضمن اینکه افزایش جمعیت کیفری در سال گذشته نداشته ایم تکرر جرایم و حرفه ای عمل کردن مجرمین نتوانسته جمعیت کیفری را افزایش دهد.
 
دیدار با مردم و بازدید از زندان مرکزی یاسوج ویژه برنامه دستگاه قضایی در هفته پیش رو + جزئیات


رییس شورای قضایی استان همدلی، هماهنگی و رفاقت مجموعه شورای قضایی را ستود و افزود: در مجموعه­ی شورای قضایی استان هر مسئول قضایی و اداری مستقل است اما همه در حکم ید واحده هستند و هیچگونه تک روی صورت نمی گیرد و همه در جهت رفع برخی نارسایی های دیگر اعضا تلاش می کنند.

مقام ارشد قضایی استان یاد و نام شهید مظلوم آیت اله دکتر بهشتی معمار دستگاه قضایی را گرامی داشت و گفت: هفته قوه قضائیه فرصت مغتنمی برای انتشار و بازگو نمودن فعالیت­های قوه قضائیه است و در استان کهگیلویه و بویراحمد بیشترین دغدغه ما این است که مجموعه ی شورای قضایی گام­های محکمی در جهت پیشبرد اهداف بزرگ قوه قضائیه در استان بردارد تا در خدمتگزاری به مردم موفق باشند.

رئیس کل دادگستری استان به برخی از ویژه برنامه های بزرگداشت هفته قوه قضائیه در استان اشاره نمود و اظهار کرد: به منظور تجلیل از مقام شامخ شهیدان ، گلباران گلزار شهدای یاسوج مرکز استان و دیگر حوزه های قضایی استان انجام می شود.

 در این هفته نشست خبری با اصحاب رسانه برگزار می شود و به دیدار تعدادی از خانواده های معظم شهیدان کارکنان دستگاه قضایی استان می رویم.
 
دیدار با مردم و بازدید از زندان مرکزی یاسوج ویژه برنامه دستگاه قضایی در هفته پیش رو + جزئیات
 

وی در بیان دیگر برنامه های این هفته گفت: به منظور دسترسی مردم و با توجه به شرایط روز جمعه ، ملاقات مردمی در روز جمعه آینده در مصلی حضرت امام (ره) یاسوج و دیگر حوزه های قضایی نیز انجام خواهد شد.

حجت الاسلام غلامرضا مزارعی در ادامه افزود: مسئولان و مقامات ارشد استان از زندان مرکزی یاسوج بازدید می نمایند و از نزدیک با فعالیت های فرهنگی و آموزشی اداره کل زندان های استان در خصوص زندانیان اشنا خواهند شد.

رئیس کل دادگستری استان در پایان از برگزاری یادواره شهید مظلوم آیت اله دکتر بهشتی در این هفته نیز خبر داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار