رییس اداره امور تعاون و اموررفاهی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: تعداد 150 مدرسه و 1450 کلاس درس آماده خدمت رسانی به مسافران فرهنگی کشور است.
کد خبر: ۶۲۰۹۴۰
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵ 19 June 2018

به گزارش تابناک اصفهان : آذرکیوان امیرپور با اشاره به شروع زمان ثبت نام ستاد اسکان مسافران فرهنگیان در استان اصفهان از 25خردادماه تا 15 شهریور سال جاری اظهارداشت: به دلیل اینکه استان اصفهان در مسیر سایر شهرستان های کشور است درخواست به صورت حضوری ثبت می شود.

وی تصریح کرد: علاوه بر دو ستاد اسکان  در شهر اصفهان، یک ستاد  در  سایر شهرستان های استان آماده پذیرایی از مسافران است.

رییس اداره امور تعاون و اموررفاهی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان همچنین از آغاز به فعالیت 14 ستاد اسکان در کل استان خبرداد و افزود: از این تعداد 3 ستاد متعلق به شهر اصفهان است.

امیرپور اذغان داشت: تعداد 150 مدرسه  و 1450 کلاس درس آماده خدمت رسانی به مسافران فرهنگی کشور است.

به گفته وی امکانات مدارس مذکور به دو دسته الف و ب تقسیم می شود که از جمله امکانات آن ها می توان به وجود یخچال، تلویزیون، ... در هر کلاس به صورت جداگانه اشاره کردکه این امکانات در کلاس های گروه ب به صورت مشترک ارایه می شود.

این مقام مسوول در پایان با اشاره به مشکل کم آبی در استان اصفهان از کاهش تعداد مدارس خبر داد و خاطرنشان ساخت: مسافران فرهنگی از شهرهای جنوبی، استان لرستان با هدف دریافت خدمات درمانی به اصفهان مراجعه می کنند و مدت اقامت آن ها یک تا دو هفته قابل تمدید است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار