یکی از رسانه های فارسی زبان خارج از کشور در خبری به نقل از نخست وزیر رژیم‌صهیونیستی نوشت: نتانیاهو استقبال از پیام ویدئویی اخیرش درباره بحران آب در ایران را نشانه‌ی «دوستی پایدار» بین مردم ایران و اسرائیل می‌داند!
کد خبر: ۶۲۱۱۶۴
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰ 20 June 2018

به گزارش تابناک : یک هفته بعد از انتشار پیام ویدئویی نخست‌ وزیر رژیم‌صهیونیستی در ارائه کمک اینترنتی به مردم و کشاورزان ایران برای غلبه بر معضل کمبود آب، وی بار دیگر در پیامی مضحک مدعی شد: روزی خواهد آمد که به ایران سفر کنم تا با مردم ایران دیدار کنم!

قبل تر نتانیاهو در ویدیویی که در برخی رسانه‌های خارجی و فضای مجازی منتشر شد پیشنهادی برای کمک به مردم ایران در حوزه آب مطرح کرده بود که با واکنش وزیر نیرو و رئیس سازمان محیط زیست کشورمان مواجه شد.

اردکانیان (وزیر نیرو) درباره اظهارات نخست وزیر رژیم‌صهیونیستی برای حل مشکل آب ایران گفته بود:‌ ما به همه ابزارها و فناوری‌ها دسترسی کامل داریم، البته مشکلاتی هم داریم و به فناوری‌های جدید نیازمندیم. ضمن اینکه ایران سابقه چند هزار ساله در مدیریت آب دارد و ما می‌توانیم منبعی برای سایرین برای ارائه شیوه‌‌های سازگاری با آب باشیم.

همچنین عیسی کلانتری، (رئیس سازمان حفاظت محیط زیست) درباره پیام ویدئویی نخست وزیر اسرائیل اعلام کرد: نتانیاهو بهتر است اول برود کثافت‌کاری‌های خودش را جمع کند. او غلط می‌کند. به نتانیاهو چه ربطی دارد محیط زیست ایران، او برود دنبال کار خودش.

 

 

منبع : برترین ها 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار