مدیرآب و فاضلاب روستایی شهرستان اردستان با اشاره به اینکه روزانه ۲۲ سرویس آب به روستاهای اردستان حمل می‌شود، گفت: تعداد ۳۰ تانکر فلزی شش هزار و ۳۰ هزار لیتری به منظور استقرار در روستاهایی که از آب اصفهان استفاده می‌کنند و آب جیره بندی دارند با هزینه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال نصب شده است.
کد خبر: ۶۲۱۱۸۸
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲ 20 June 2018
به گزارش تابناک اصفهان : مدیرآب و فاضلاب روستایی شهرستان اردستان با اشاره به اینکه روزانه ۲۲ سرویس آب به روستاهای اردستان حمل می‌شود، گفت: تعداد ۳۰ تانکر فلزی شش هزار و ۳۰ هزار لیتری به منظور استقرار در روستاهایی که از آب اصفهان استفاده می‌کنند و آب جیره بندی دارند با هزینه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال نصب شده است.
رضا دهقان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر شش تانکر آبرسانی سیار در روستاها فعال است و به ۸۵ روستا آبرسانی می‌کند. شروع عملیات تعویض شبکه‌های داخلی روستای ماسبندی اردستان آغاز شده است.
 
وی افزود: با توجه به فرسوده شدن شبکه داخلی روستا به متراژ دو هزار و ۱۰۰ متر با اعتبار ۵۰۰ میلیون ریال بازسازی این شبکه انجام خواهد شد.
 
مدیرآب و فاضلاب روستایی شهرستان اردستان گفت: بازسازی انشعابات این روستا به تعداد ۷۵ مورد و نصب ۹ عدد شیر فلکه برای تنظیم آب با مشارکت بخشداری و دهیاری روستا انجام می‌شود.
 
دهقان با بیان اینکه در حال حاضر شش عدد تانکر آبرسانی سیار در روستاها فعال هستند، تصریح کرد: به ۸۵ روستا آبرسانی می‌شود که از این مقدار ۴۵ روستا تحت پوشش آب روستایی قرار ندارد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار