سومین ویژه برنامه " فوتبال به وقت اصفهان" به همت معاونت فرهنگی شهرداری منطقه دو اصفهان به منظور نقد و بررسی دیدار تیم های ایران و اسپانیا برگزار شد.
کد خبر: ۶۲۱۶۳۴
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶ 21 June 2018

به گزارش تابناک : این ویژه برنامه ها با محوریت پخش دیدارهای مهم و جذاب فوتبال داخلی و بین المللی همچون رقابت های جام جهانی، لیگ برتر ایران، جام ملت های اروپا و آسیا، لیگ قهرمانان اروپا و آسیا، دیدارهای مهم و حساس لیگ های معتبر اروپا به همراه آیتم های جذاب دیگر، میزگردهای ورزشی و تحلیل و بررسی بازی ها با حضور ستارگان و بزرگان فوتبال برپا شده است.

سومین ویژه برنامه " فوتبال به وقت اصفهان" باحضور محمود یاوری پیشکسوت فوتبال ایران و اصفهان، حسن حاج رسولی ها(پیشکسوت ذوب آهن)، حسین طلاکش (پیشکسوت سپاهان)، سعید قائدی فر (بازیکن اسبق سپاهان) ،سپهر محمدی، محمد کشاورز و مهران عالیقدر (بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران) به منظور نقد و بررسی دیدار تیم های ایران و اسپانیا در فرهنگسرای اسوه برگزار شد و مهمانان نظرات خور را در خصوص این دیدار بیان کردند.

در ادامه حاضرین در سالن فرهنگسرای اسوه به تماشای دیدار تیم های ملی ایران و اسپانیا نشستند، بیم و امید در چهره یکایک مدعوین موج میزد و گل اسپانیا که همه را مغموم کرد. اما گل عزت الهی حاضرین را به آغوش فرستاد ولی از بد حادثه با تکنولوژی ویدئو چک این گل مرود اعلام شد.

در پایان بازی حاضرین به احترام تیم ملی ایستادند، آن ها را مورد تشویق قرار دادند و با چهره ای غمگین اما پر از امید و افتخار سالن را ترک کردند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار