مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان گفت: تاپایان سال جاری شش هزار هکتار از اراضی مورد اختلاف اداره کل اوقاف استان اصفهان و اداره کل منابع طبیعی استان تعیین تکلیف می‌شود.
کد خبر: ۶۲۱۶۳۶
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸ 21 June 2018

به گزارش تابناک : محمد حسین شاملی در جلسه کارگروه استانی تفاهم نامه سازمان اوقاف و امور خیریه با سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری اظهار کرد:  براساس تفاهم‌نامه بین سازمان اوقاف و سازمان منابع طبیعی بسیاری از مسائل حقوقی مربوط به حق مالکیت موقوفات و امامزادگان که در مجاورت اراضی ملی بودند، خارج از دادگاه و در چهارچوب قانون و پای میز مذاکره تعیین تکلیف شد.

وی افزود: در استان اصفهان ۱۲ هزار و ۵۰۰ هکتار از این اراضی مورد اختلاف بود که از این میزان شش هزارهکتار آن در سال گذشته درقالب این تفاهم‌نامه تعیین تکلیف شد و تاپایان سال جاری نیز مابقی اراضی مورد اختلاف بررسی و تعیین تکلیف می‌شود.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان دلیل طولانی شدن روند بررسی اراضی مورد اختلاف بین دو اداره را طی کردن روند اداری دانست و گفت: در برخی از استان ها پرونده های اراضی مورد اختلاف بین ادارات اوقاف و منابع طبیعی زودتر حل و فصل شده‌اند اما در استان اصفهان این روند همراه با طی تشریفات قانونی جهت اخذ سند مالکیت همراه بوده است و این موضوع باعث شده است تا روند بررسی کارشناسی پرونده‌ها به طول بیانجامد.

 

 

منبع : ایمنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار