نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: مهمترین محور سخنان رهبری در دیدار با نمایندگان مجلس این بود که مصوباتی باید در اولویت کاری مجلس باشد که در تقویت و توسعه کشور نقش داشته باشد.
کد خبر: ۶۲۱۷۹۱
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۶ 21 June 2018

به گزارش تابناک اصفهان : حیدرعلی عابدی پس از دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی با مقام معظم رهبری در خصوص مهمترین محورهای سخنرانی ایشان، اظهار کرد: نمایندگان مجلس سالانه در روز 30 خرداد با مقام معظم رهبری دیدار می کنند و ایشان در این دیدار دیدگاه ها و رهنمودهایشان را در خصوص مجلس مطرح می کنند و مانند امام راحل اعتقاد دارند که مجلس در راس امور است.

وی افزود: مقام معظم رهبری خطاب به نمایندگان فرمودند" اگر می خواهید در صدر باشید حتما باید گل بزنید چرا که بدون گل زدن نمی توانید در صدر باشید".

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: از جمله سخنانی که ایشان تاکید داشتند این بود که قدرت مجلس دست خودش است و اگر این قوه می بیند قانونی که وضع کرده در جایی اجرا نمی شود این خودِ مجلس است که دوباره می تواند قانونی تصویب کند که اگر کسانی این قانون را اجرا نکردند قابل مجازات هستند.

عابدی تصریح کرد: نکته دومی که مقام معظم رهبری در این دیدار به آن اشاره داشتند ساده زیستی مسئولان بود، به خصوص در ساخت و سازهای دولتی تاکید داشتند که صرفه جویی های لازم انجام و از اشرافی گری پرهیز شود.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: موضوع دیگری که در سخنان ایشان مطرح شد برداشت های متفاوتی بود که در مجلس در خصوص قانون پولشویی و قانون مبارزه با تامین مالی تروریسم می شد. تاکید مقام معظم رهبری این بود که این قانون ها را در داخل می توانیم داشته باشیم و نیازی نیست که به کنوانسیون های بین المللی بپیوندیم.

وی افزود: ایشان رهنمودهایی هم در خصوص اجرا شدن اقتصاد مقاومتی و توجه به اقشار ضعیف داشتند. اعتقاد دارم مهمترین محور سخنان رهبری این بود که ایشان تلاش داشتند به نمایندگان مجلس این موضوع را گوش زد کنند که مصوباتی باید در اولویت کاری مجلس باشد که در تقویت و توسعه کشور نقش داشته باشد. بنابراین نمایندگان وقت خود را باید صرف مصوباتی کنند که آثارش مستقیما در زندگی مردم مشهود باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار