رئیس شورای حل اختلاف خراسان شمالی با بیان اینکه پارسال 12 هزار پرونده منجر به صلح و سازش شد گفت: 34 درصد از پرونده های وارده به این استان به صلح ختم شده است.
کد خبر: ۶۲۳۶۶۲
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸ 26 June 2018

حجت الاسلام محمدحسن امانی روز سه شنبه در حاشیه افتتاحیه شورای حل اختلاف شهر پیش قلعه شهرستان مانه و سملقان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در سال 96 تعداد 46 هزار پرونده به شورای حل اختلاف استان وارد که از این تعداد 40 هزار پرونده مختومه و 12 هزار پرونده سازش شده است.
وی افزود: استان خراسان شمالی در صلح و سازش رتبه یازدهم کشور را دارد که باید با تلاش همه مجموعه بخصوص همکاری معتمدان بتوانیم این رتبه را کمتر کنیم.
وی اظهار داشت: در هفته قوه قضائیه تعداد 9 پروژه مربوط به شورای حل اختلاف با اعتباری افزون بر 27 میلیارد ریال افتتاح خواهد شد.
وی ساختمان شورای حل اختلاف گرمه، سنخواست و پیش قلعه را از جمله این پروژه ها عنوان کرد و افزود: امیدوار هستیم بتوانیم با همکاری قوه قضائیه در مابقی شهرها نیز شورای حل اختلاف ایجاد کنیم.
شهرستان 110 هزار نفری مانه و سملقان در 45 کیلومتری غرب بجنورد واقع شده است و داری سه ساختمان شورای حل اختلاف در شهر آشخانه، قاضی و پیش قلعه است و ساختمان تازه تاسیس شهر پیش قلعه با مساحت 820 متر مربع و زیر بنای 280 متر مربع با اعتبار بیش از 30 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار